Και ναι, ήρθε η ώρα που θα πετάξεις τα ρούχα, τα παπούτσια, τα ρολόγια, τα κινητά, που θα βάλεις τη μουσική που σου αρέσει και θα κάνεις ένα υπέροχο χαλαρωτικό μπάνιο. Βρήκαμε 5 ιδέες για να είναι το μπάνιο σου όχι απλά χαλαρωτικό αλλά μια πραγματική εμπειρία ανάλογα με το τι έχεις περισσότερο ανάγκη.

Ο τρόπος για τα άλατα και τα αιθέρια έλαια στη μπανιέρα

Καλό είναι πρώτα να γεμίσεις τη μπανιέρα με το νερό και μετά να ρίξεις τα άλατα ή τα αιθέρια έλαια. Σε διαφορετική περίπτωση ό,τι θα ρίξεις στο νερό σχεδόν θα χαθεί. Είναι πολύ ωφέλιμο να χρησιμοποιήσεις αιθέρια έλαια που σου φτιάχνουν τη διάθεση. Η χρήση των ελαίων με κάποιο τρόπο ενεργοποιούν το νερό με το αλάτι.
Αν πιστεύεις στις ενέργειες και στα τσάκρα, το νερό σε συνδυασμό με το αλάτι και τα αιθέρια έλαια όχι μόνο θα σε ξεκουράσουν και θα σε χαλαρώσουν αλλά και θα ξεμπλοκάρουν τα ενεργειακά σου κέντρα όπου χρειάζεται, για καλύτερη ροή ενέργειας.

Για ξηρό δέρμα

Αν έχεις ξηρό δέρμα κι αν από το κρύο έχει γίνει ακόμα πιο ξηρό, μπορείς να δοκιμάσεις να βάλεις στη μπανιέρα σου ένα μείγμα από λάδι, βρώμη και σόδα. Είναι καλύτερο και πιο αποτελεσματικό από όσο μπορεί να φαίνεται.
Αναμειγνύεις στο χλιαρό νερό της μπανιέρας, 3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, με 1/4 της κούπας μαγειρική σόδα και 1/2 της κούπας νιφάδες βρώμης περασμένες από το μπλέντερ. Είναι πολύ σημαντικό οι νιφάδες βρώμης να έχουν γίνει απολύτως σκόνη, γιατί διαφορετικά καθώς είναι πιο βαριές από το νερό θα συγκεντρωθούν στον πάτο της μπανιέρας. Μπορείς να προσθέσεις και 10 σταγόνες από αιθέριο έλαιο νερολί ή χαμομήλι.
Μείνε 15 λεπτά τουλάχιστον. Μετά δε θα χρειαστεί να βάλεις ενυδατική καθώς το δέρμα σου θα είναι απίθανα λείο. Λίγη προσοχή στη μπανιέρα αφού βγάλεις το νερό καθώς θα γλυστράει.

Για αϋπνία

Αν θέλεις να κοιμάσαι καλά, φρόντισε να μην είσαι μπροστά σε οποιαδήποτε οθόνη 2 με 3 ώρες πριν από τον ύπνο. Το μπλε φως σε απορυθμίζει. Αν θέλεις να χαλαρώσεις πραγματικά μπορείς να προσφέρεις στον εαυτό σου ένα υπέροχο χαλαρωτικό μπάνιο. Γέμισε τη μπανιέρα με χλιαρό νερό, βάλε μια κούπα με άλατα μπάνιου, μια κούπα με μαγειρική σόδα, που θα αλκαλοποιήσει το νερό, και 10 σταγόνες από αιθέριο έλαιο χαμομηλιού. Μείνε για 15-20 λεπτά και μετά… όνειρα γλυκά.

Για ένταση και άγχος

Το μόνο που δε θέλεις να πάρεις στο κρεβάτι σου το βράδυ, είναι η ένταση και το στρες της ημέρας. Η καλύτερη λύση είναι ένα μπάνιο με 2 κούπες από τα άλατα Epsom. Μέσα σε λίγα λεπτά θα έχει χαλαρώσει κάθε κύτταρο σου. Αν θες να το κάνεις ακόμα πιο χαλαρωτικό, 10 σταγόνες από αιθέριο έλαιο λεβάντας θα βοηθήσουν όσο δε φαντάζεσαι. Μετά από 20 λεπτά καλό είναι να βγεις από το μπάνιο και να βάλεις ενυδατική κρέμα.

Για αποτοξίνωση

Το φαγητό, το ποτό, οι σκέψεις, τα συναισθήματα όλα προκαλούν την παραγωγή τοξινών στο σώμα. Αν θέλεις να κάνεις ένα υπέροχο μπάνιο, δοκίμασε τη συνταγή το 2-2-20. 2 κούπες άλατα για το μπάνιο και 2 κούπες άλατα Epsom, για 20 λεπτά. Είναι σημαντικό να μείνεις στη μπανιέρα με το ζεστό νερό και αυτό το μείγμα, όχι λιγότερο από 20 λεπτά γιατί δε θα προλάβουν να βγουν οι τοξίνες, αλλά όχι και περισσσότερο από 20 λεπτά καθώς υπάρχει η πιθανότητα να επαναπορροφήσει το δέρμα ό,τι μόλις πέταξε. Μπορείς να προσθέσεις 10 σταγόνες από έλαιο λεβάντας για χαλάρωση, από έλαιο ευκάλυπτου για τόνωση του ανοσοποιητικού ή από πορτοκάλι για ενεργητικότητα.

Για πάθος

Υπάρχουν μερικές φορές που το μόνο που θέλεις είναι να ξεχάσεις τα προβλήματα και να αφεθείς στο πάθος. Η καλύτερη προετοιμασία είναι ένα μπάνιο για έναν ή για δύο. Γέμισε τη μπανιέρα με ζεστό νερό, πρόσθεσε άλατα μπάνιου και ρίξε 10 σταγόνες από αιθέριο έλαιο ylang ylang που αυξάνει τη λίμπιντο, από τριαντάφυλλο που αυξάνει το ρομαντισμό ή από το αισθησιακό έλαιο σανταλόξυλου. Μπορείς να κάνεις κια μια μίξη από αυτά μειώνοντας βέβαια την ποσότητα των σταγόνων.

Από την Καίτη Φαρμάκη

Μοιράσου το

(5) Σχόλια

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.


6 + 8 =