Γυμνασμένοι ώμοι σημαίνει ευεξία, καλύτερη στάση σώματος, λιγότεροι πόνοι και δύναμη στις καθημερινές κινήσεις. Σημαίνει όμως και και ένα όμορφο, σέξυ σώμα που αναδεικνύεται με κάθε ευκαιρία.

Η γυμνάστρια μας Χαρά Λειβαδίτη, θα μας δείξει τις δύο καλύτερες -απλές- ασκήσεις, αλλά και δύο καλύτερες διατάσεις για να ξεμπλοκάρουν και να χαλαρώνουν από ένταση και κούραση οι ώμοι. Για τις ασκήσεις, θα χρειαστείς δύο βαράκια -αλλά και μπουκαλάκια με νερό μπορούν να σε εξυπηρετήσουν-, κι ένα λάστιχο το οποίο μπορείς να βρεις παντού και που θα σου φανεί χρήσιμο αν αποφασίσεις να κάνεις ασκήσεις στο σπίτι.

Οι ασκήσεις

1. Πιέσεις ώμων με βαράκια

α. Σε όρθια στάση, με τα πόδια ελαφρά λυγισμένα στο άνοιγμα των ώμων, φέρνεις τα χέρια στο πλάι και σε ορθή γωνία με το σώμα. Τα βαράκια και οι καρποί κοιτάνε μπροστά.

askisi-omoi-1-a
β. Τεντώνεις τους αγκώνες ψηλά και φέρνεις τα βαράκια πάνω από το κεφάλι εκπνέοντας.

askisi-omoi-1-b
Σε αυτή την άσκηση, κάνεις 3 σετ επί 12 επαναλήψεις.
-Η άσκηση μπορεί να γίνει και σε καθιστή θέση και με μπάρα.

2. Κωπηλατική ώμων με λάστιχο

α. Σε όρθια θέση τα χέρια είναι τεντωμένα μπροστά στην ευθεία των ώμων.

askisi-omoi-2-a
β. Τραβάς τους αγκώνες πίσω φροντίζοντας να παραμένουν στο ύψος των ώμων.

askisi-omoi-2-b
Κάνεις 3 σετ των 12-15 επαναλήψεων.
-Η άσκηση γυμνάζει παράλληλα και την πλάτη.

Οι διατάσεις

Οι διατάσεις είναι απαραίτητες και κατά την προθέρμανση αλλά και κατά την αποθεραπεία, ώστε να διατηρηθούν η μυική ελαστικότητα και η ευλυγισία.
Εδώ, θα δεις τις πιο απλές διατάσεις ώμων που είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές. Μπορείς να τις κάνεις κάθε φορά που θέλεις να ξεμπλοκάρεις τους ώμους σου από κούραση και κακή στάση σώματος.

  • Φέρνεις και τα δυο χέρια σταυρωμένα πίσω από την πλάτη σπρώχνοντας πίσω τους ώμους μέχρι να νιώσεις ένα ελαφρύ τράβηγμα. Κρατάς για 10 δευτερόλεπτα.

askisi-omoi-1

  • Σε μια σταθερή επιφάνεια έχεις το χέρι σε διάταση. Σπρώχνεις τον ώμο μπροστά για 10 δευτερόλεπτα. Επαναλαμβάνεις με το άλλο χέρι.

askisi-omoi-2

Ευχαριστούμε τη Χαρά Λειβαδίτη και το Fanatic Gym, λεωφόρος Βουλιαγμένης 171, Δάφνη.

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.


4 + 6 =