Δεν ξέρω πώς το σκέφτηκε ο δημιουργός αλλά θα έπρεπε να μας έχει φτιάξει έτσι ώστε στις διακοπές να τρώμε όσο θέλουμε και να μην παίρνουμε γραμμάριο. Επειδή όμως κάτι τέτοιο δε συνέβη, ας δούμε τι μπορείς να κάνεις αυτή την εποχή για να φύγουν κάποια περιττά καλοκαιρινά κιλά.

Δε θα μιλήσουμε για δίαιτες με μετρημένες ποσότητες. Θα μιλήσουμε για αλλαγές που μπορείς να κάνεις στην καθημερινή σου διατροφή, για προσθήκες και αφαιρέσεις ώστε να μάθεις σε ένα τρόπο ζωής με πολύ περισσότερη ισορροπία που εντέλει θα σε κάνει να θέλεις να ανεβαίνεις στη ζυγαριά.

Φάε έξυπνα και λογικά. Στο τέλος, υπάρχει μια σειρά από άρθρα στα οποία μπορείς να ανατρέξεις για να πάρεις ιδέες για το πώς μπορείς όχι απλά να χάσεις κάποια κιλά αλλά για να βάλεις σε μια τάξη τη διατροφή σου. Και αυτό θα σου δώσει τόση ενέργεια, αυτοπεποίθηση και χαρά που δε θα συγκρίνεται με κανένα σκάσιμο από το φαγητό.

-Όταν νιώθεις ότι πεινάς ενώ δεν έχουν περάσει 2-3 ώρες από το προηγούμενο γεύμα σου, τότε είναι πολύ πιθανό να… διψάς. Οπότε, πιες ένα ποτήρι νερό και περίμενε δέκα λεπτά. Το πιο πιθανό είναι να σου περάσει η όρεξη για φαγητό ή αναψυκτικό.

-Βρες την πείνα σου. Γιατί άλλο πείνα και άλλο όρεξη. Πεινάς όταν έχουν περάσει 3-4 ώρες από το τελευταίο σου γεύμα. Αν έχει φάει ένα ισορροπημένο γεύμα αποκλείεται να πεινάσεις νωρίτερα. Η όρεξη σου ανοίγει όταν πας στη μαμά σου και έχει φτιάξει για εσένα το αγαπημένο σου φαγητό που σου μυρίζει από τη γωνία. Φάε με οδηγό την πείνα σου, και θα στρώσει άμεσα η διατροφή σου.

-Το καλύτερο σνακ είναι να φας ένα δυο φρούτα πάντα μαζί με λίγους ξηρούς καρπούς. Ο γλυκαιμικός δείκτης δε θα τρελαθεί και θα χορτάσεις με σωστό τρόπο για όσο χρειάζεται.

-Αν η ποιότητα των όσων επιλέγεις να φας είναι ο ένα πυλώνας, η ποσότητα είναι ο άλλος. Θα χρειαστεί να μειώσεις τις ποσότητες, όσο κι αυτό σε… πονάει. Οι μερίδες στην εποχή μας, ακόμα και τα πιάτα μας, παραείναι μεγάλες έτσι κι αλλιώς. Οπότε φάε οτιδήποτε θέλεις σε μικρότερη ποσότητα. Μόνο στις σαλάτες κάνε μια τρέλα με την ποσότητα.

-Μπορείς να κάνεις για 1-2 ημέρες μια -τύπου- αποτοξίνωση με χυμούς, λαχανικών κυρίως και δευτερευόντως φρούτων.  Όχι, δε θα πάθεις τίποτα αν δε φας φαγητό για ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Ίσα ίσα που το πεπτικό σου θα σε ευγνωμονεί για αυτό το μικρό διάλειμμα ξεκούρασης του από τη σκληρή δουλειά που κάνει καθημερινά.

-Πίνε νερό. Και τα εσωτερικά όργανα ενυδατώνονται και ό,τι δε χρειάζεται πλέον ο οργανισμός σου βρίσκει τον δρόμο για την έξοδο. Γιατί οι τοξίνες δε θα φύγουν από μόνες τους, αντίθετα θα μείνουν στον οργανισμό σου για να γίνουν, στην καλύτερη περίπτωση, κυτταρίτιδα.

-Δε χρειάζεται να τρως κρέας και σαλάτα για να αδυνατίσεις ή να ξεφουσκώσεις. Τα όσπρια μπορούν να προσφέρουν όση πρωτεΐνη χρειάζεται ο οργανισμός σου χωρίς να παλέψει το σώμα να πέψει τόσο κρέας. Κάνε μια σαλάτα με πολλά πράσινα λαχανικά, με λίγο λάδι, με λίγες κουταλιές από όσπρια και λίγο ρύζι. Σου υπόσχομαι ότι θα ξαναπεινάσεις τρεις ώρες μετά, και όχι νωρίτερα.

-Η κάθε κουταλιά της σούπας λάδι σου δίνει 130 θερμίδες. Αυτό να θυμάσαι και θα βάλεις όσο χρειάζεσαι τελικά.

-Κατά τα άλλα, η διατροφή σου χρειάζεται να έχει σαλάτα, σαλάτα και σαλάτα! Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά έχουν φωτοχημικά που παρασύρουν από τον οργανισμό ό,τι βλαβερό υπάρχει. Οπότε, τρώγοντας μια σαλάτα σε κάθε γεύμα, είναι σαν έχει βάλει γκολ σχεδόν από τα αποδυτήρια.

-Ναι, χρειάζεται να κόψεις το ψωμί για κάποιες ημέρες. Το ψωμί δεν είναι μόνο ότι έχει γλουτένη. Έχει αλάτι, ζάχαρη, μαγιά που μπορούν να σε φουσκώσουν ή να σε καθυστερήσουν στο να επιτύχεις τον στόχο σου. Για λίγες ημέρες ίσως σου λείψει, σύντομα όμως θα βρεις την ισορροπία σου και θα νιώσεις χάρμα.

-Το ξέρεις ότι τα αναψυκτικά, ακόμα και αυτά που δεν έχουν καθόλου ζάχαρη, τρελαίνουν -κυριολεκτικά όμως- τον οργανισμό σου; Έχουν κάποια συστατικά που εμποδίζουν να φτάσει το σήμα ότι χόρτασες από τα κύτταρα στον εγκέφαλο. Θέλεις να πληρώσεις ένα τέτοιο τίμημα για μια τόσο υπερεκτιμημένη απόλαυση;

-Ναι, χρειάζεται να πεις όχι στη ζάχαρη. Δεν τη χρειάζονται ούτε τα παιδάκια που έχουν μεγάλες ανάγκες για ενέργεια, γιατί να την έχουμε ανάγκη εσύ κι εγώ; Να θυμάσαι ότι η ζάχαρη ζητάει ζάχαρη και ότι όταν πέσεις σε αυτή την παγίδα, βγαίνεις μόνο με αρκετή προσπάθεια. Γιατί να το ζήσεις αυτό;

-Να θυμάσαι ότι αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι είναι γυμναστική. Άσκηση. Οξυγόνο. Κίνηση. Ιδρώτα. Κάψε τις τοξίνες, την αδρεναλίνη, τον θυμό, την κούραση, τον εκνευρισμό, την αναποφασίστηκότξα. Αν δεν κινηθείς τώρα, τα κιλά που θα συσσωρεύονται στο σώμα σου και με το πέρασμα των ετών θα γίνονται όλο και περισσότερο. Σε φαντάζεσαι;

-Και να κοιμάσαι καλά. Ο καλός ύπνος θα σε βοηθήσει πολύ αθόρυβα αλλά αποτελεσματικά στο να ισορροπήσουν οι ορμόνες και να βρεις τον καλύτερο εαυτό σου πνευματικά, συναισθηματικά αλλά και σωματικά.

Αυτό είναι το απόλυτο μυστικό για να μην ξαναπεινάσεις ανάμεσα στα γεύματα

Μα τι πίνεις; Όλα όσα θέλεις να μάθεις για τους χυμούς

Πεινάς; Πήδα (και άλλα κόλπα)

18 ενδείξεις ότι το ζάχαρο σου τρελαίνεται

Πώς θα καταλάβεις αν πεινάς πραγματικά

5 ενδείξεις ότι έχεις αφυδατωθεί

Τα 4 τρόφιμα που σου κάνουν τον ύπνο… δύσκολο

Βρες την πείνα σου: Γιατί άλλο πείνα και άλλο όρεξη

Διώξε τις τοξίνες 

από την Καίτη Φαρμάκη

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.