Η διατροφή σου είναι στο χέρι σου.

Το νοιώθεις κι εσύ ότι κάτι δεν πάει καλά, έτσι δεν είναι; Τρως μια τυρόπιτα και νοιώθεις ράκος λίγη ώρα μετά. Πίνεις καφέ για να αντιμετωπίσεις μια δύσκολη ημέρα και το μόνο που νοιώθεις λίγο αργότερα είναι αφυδάτωση και νεύρα.

Το να κουραζόμαστε είναι αναπόφευκτο. Το αν θα εξαντλούμαστε ή όχι είναι στο χέρι μας. Υπάρχουν τροφές που μπορούν τροφοδοτήσουν με ενέργεια και τον πιο κουρασμένο οργανισμό.

Εδώ έχουμε 7 τρόφιμα που όταν τα εντάξεις τη διατροφή σου, θα αυξήσουν τα επίπεδα της ενέργειας σου.
Μπορείς να τα δοκιμάσεις όλα μαζί ή να τα βάζεις σταδιακά στη διατροφή σου.

Δοκίμασε εύκολες συνταγές, βρες έξυπνες λύσεις και οργανώσου.
Το σίγουρο είναι ότι με αυτά που θα κόψεις, και με αυτά που θα προσθέσεις στη διατροφή σου, σε λίγο καιρό θα αισθάνεσαι πραγματικά…πύραυλος.

Αμύγδαλα.

Αν ψάχνεις κάτι που θα σου δίνει ενέργεια χωρίς να σε φουσκώνει και να σε βαραίνει, τα αμύγδαλα είναι η καλύτερη επιλογή. Βοηθούν την καρδιά και επιβραδύνουν το ρυθμό γήρανσης. Ο μοναδικός συνδυασμός από βιταμίνη Ε, μαγνήσιο και κάλιο, μπορεί να σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις την κούραση όσο απαιτητική κι αν είναι η μέρα σου.
Αν θέλεις τα αμύγδαλα και με ένα διαφορετικό τρόπο στη διατροφή σου, δοκίμασε και το γάλα αμυγδάλου.

Red (hot chilli) pepers.

Λίγο ξύσμα από καυτερή πιπεριά, μπορεί να απογειώσει και το πιο άνοστο φαγητό. Τα συστατικά της καυτερής πιπεριάς, όπως η καψαϊκίνη που της δίνει τη χαρακτηριστική της αψάδα, βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος και στην αύξηση του μεταβολισμού. Μέσω του αίματος μεταφέρεται οξυγόνο στον εγκέφαλο και αυτό κάνει την κούραση αλλά και το άγχος να μειώνονται.
Προσπάθησε να βάζεις καυτερές πιπερίτσες στα φαγητά που μαγειρεύεις και σιγά σιγά θα τις αποζητάς όλο και περισσότερο.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

Σαλάτες, σπανάκι, ρόκα, σέσκουλο ή λαχανίδα, είναι εξαιρετικά όπλα για να γεμίσεις με ενέργεια. Περιέχουν αρκετό σίδηρο αλλά ταυτόχρονα έχουν και αρκετή βιταμίνη C, που είναι η καλύτερη φίλη για το σίδηρο και την απορρόφηση του. Είναι ένας πολύ επιτυχημένος συνδυασμός που αξίζει να τον βάλεις στη διατροφή σου.
Αν δεν αγαπάς πολύ τις σαλάτες, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γίνουν περισσότερο λαχταριστές για εσένα, ώστε να μη χάνεις τα ωφέλη τους. Μια εύκολη σαλάτα με σπανάκι, ρόκα, κουκουνάρι, λάδι και λιαστή ντομάτα, είναι μια ενδιαφέρουσα και ελκυστική επιλογή για το τραπέζι σου.

Μπαχαρικά.

Μπαχαρικά όπως το τζίντζερ και ο κουρκουμάς θα προσθέσουν γεύση στα πιάτα σου και θα τα κάνουν περισσότερο υγιεινά. Τα βασικά συστατικά τους, βοηθούν στο να προληφθούν αλλά και να αντιμετωπιστούν οι φλεγμονές, άρα αρκετές ασθένειες και πόνοι. Όσο δυναμώνει το ανοσποιητικό σου σύστημα, τόσο πιο δυνατή γίνεσαι απέναντι σε ιούς και κόπωση.
Στα φαγητά σου μπορείς αρχικά να προσθέσεις τζίντζερ, όπου θα έβαζες λεμόνι. Τον κουρκουμά μπορείς να τον προσθέσεις ενώ βράζει το ρύζι ή το κινόα σου.

Μπανάνες.

Οι μπανάνες είναι ο πιο γρήγορος αλλά και δημοφιλής τρόπος για να ανακτούμε δυνάμεις. Δεν είναι τυχαίο ότι τις μοιράζουν στο τέλος και των μαραθωνίων. Περιέχουν φυτικές ίνες που θα σε βοηθήσουν να νοιώθεις χορτασμένος για αρκετή ώρα, αλλά και ποτάσιο που θα βοηθήσει να αντιμετωπίσεις μια απαιτητική ημέρα. Το μαγνήσιο που περιέχουν αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τη σωματική αλλά και την πνευματική κούραση. Σημείωσε ότι η μπανάνα περιέχει τρυπτοφάνη που πηγαίνει χέρι χέρι με τη σεροτονίνη, η οποία και ρυθμίζει τη διάθεση σου.
Ένα σμούθι με μπανάνα είναι ένας ακόμα τρόπος για να βάλεις τη μπανάνα στη διατροφή σου.

Κινόα.

Η κινόα είναι η καλύτερη λύση όταν θέλεις να πάρεις ενέργεια χωρίς να φας υδατάνθρακες, όπως μακαρόνια. Ελεύθερη από γλουτένη και ευκολοχώνευτη, είναι χαμηλή σε υδατάνθρακες και κρατάει την ενέργεια σου ψηλά με τις άριστες φυτικές πρωτεΐνες που περιέχει. Βιταμίνη Β, μαγνήσιο, φώσφορος, κάλιο και βοηθούν στο να ξαναγεμίσουν οι μπαταρίες σου.
Βάλ’ τη στη διατροφή σου μαγειρεύοντας τη ακριβώς όπως και το ρύζι.

Σπόροι chia

Όπως ακριβώς και η κινόα, κρατούν την ενέργεια σου σε υψηλά επίπεδα και το γλυκαιμικό δείκτη σταθερό. Παρέχουν φυτικές ίνες ώστε να μην έχεις σκαμπανεβάσματα στην όρεξη, στη διάθεση και στην ενέργεια. Περίεχουν Β5, μαγνήσιο, Ω3, σίδηρο, μαγνήσιο ενώ βοηθούν πολύ στο να μένεις ενυδατωμένη, γεγονός πολύ σημαντικό κατά τη διάρκεια μια αγχωτικής ημέρας.
Ένας εύκολος τρόπος για να εντάξεις τους σπόρους chia στο διαιτολόγιο σου, είναι να τους βάλεις στο πρωινό σου με τα δημητριακά ή με τις νιφάδες βρώμης.

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.