Να, μόλις συνέβη και σε εμένα. Μιάμιση ώρα μετά το μεσημεριανό μου και σηκώνομαι από το γραφείο ψάχνοντας να βρω κάτι να τσιμπήσω. Πίνω νερό, νιώθω λίγο καλύτερα αλλά θέλω και κάτι ακόμη. Το τί έκανα τελικά, σου το δείχνω στο τέλος του άρθρου… Όμως ποια είναι η τακτική που θα σε κρατήσει ικανοποιημένο για να μην ψάχνεις τα ντουλάπια λίγη ώρα μετά το φαγητό;

Η Kelly LeVeque που βλέπεις και στη φωτογραφία, είναι η διαιτολόγος των πιο διάσημων… κορμιών του Χόλυγουντ. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το βιβλίο της με τον τίλο Body Love και αποκαλύπτει τα μυστικά που μοιράζεται με τους εκατοντάδες πελάτες της ώστε να βρουν και να διατηρήσουν το ιδανικό βάρος αλλά και την υγεία τους.

Η Kelly LeVeque λέει ότι οι περισσότεροι δεν έχουν αντιληφθεί πώς λειτουργεί και πώς επηρεάζει η ινσουλίνη το σώμα. Τα επίπεδα της ινσουλίνης μπορούν να σταματήσουν την λιπόλυση ακόμα και για έξι με οκτώ ώρες.
Υπάρχουν πελάτες της που προσπαθούν σκληρά και σοβαρά προκειμένου να χάσουν κιλά. Όμως κάποια στιγμή τρώνε ή πίνουν κάτι που περιέχει ζάχαρη τρελαίνοντας την ινσουλίνη τους. Το αποτέλεσμα είναι να εκτοξευθεί το ζάχαρο τους στα ύψη για να πέσει αργότερα απότομα χαμηλά. Σε αυτή την περίπτωση, ξεκινούν να πεινάνε στη μιάμιση ώρα μετά από το γεύμα τους καθώς ξεκινάει η κατακόρυφη πτώση.
Όταν κάποιος φάει σωστά και ισορροπήσει τα επίπεδα του γλυκαιμικού του δείκτη, τότε μπορεί το φαγητό να μην τον απασχολήσει, ούτε ως σκέψη, για τις επόμενες τέσσερις με έξι ώρες.

Πώς μπορείς όμως να φας ώστε να μείνει το ζάχαρο σου σταθερό;

Η Kelly LeVeque λέει ότι χρειάζεται κάθε γεύμα να περιέχει την ανίκητη ομάδα Fab4.
Δηλαδή, να περιλαμβάνει λιπαρά, φυτικές ίνες πρωτεΐνη και σαλάτα.
Σαλάτα, αβοκάντο, σπόροι chia, κινόα και όσπρια ή ξηροί καρποί, συνθέτουν το ιδανικό πιάτο.
Η ίδια προτείνει ένα smoothie που θα κάνει τα… μαγικά του.

Η συνταγή της για το ιδανικό smoothie

Ένα scoop φυτικής πρωτεΐνης
1/4 αβοκάντο
1 με 2 κουταλιές της σούπας σπόροι chia
Χυμός από ένα λεμόνι
Μια χούφτα σπανάκι
Ένα μικρό αγγούρι
1/4 της κούπας φύλλα μέντα
2 κούπες φυτικό γάλα

Βάζεις τα υλικά στο μπλέντερ με παγάκια ή χωρίς, απολαμβάνεις, και το κυριότερο νιώθεις γεμάτος και με ενέργεια για τις επόμενες ώρες.

Και τα φρούτα;

Επίσης συμβουλεύει να περιορίσεις την κατανάλωση φρούτων στο ελάχιστο για να μην παίρνεις ούτε φυτική ζάχαρη. Με αυτή την τακτική, με τα σωστά γεύματα ή με το σωστό smoothie, θα φθάσεις στην ώρα του φαγητού χωρίς να πεινάς επιτακτικά ή βασανιστικά. Αυτό θα σου επιτρέψει να κάνεις καλύτερες επιλογές. Δε θα είναι η πείνα που θα σου υποδείξει τί θα φας, αλλά θα επιλέξεις σύμφωνα με το τί ζητάει πραγματικά ο οργανισμός σου.

Η ξεκούραση της… πέψης

Το πιο δύσκολο με τους vegans, και στο Hollywood, υπάρχουν αρκετοί και ανάμεσα τους πολλοί stars, είναι ότι πεινάνε συχνά με αποτέλεσμα να τρώνε και συχνά. Όμως αυτό δεν αφήνει την πέψη να… ξεκουραστεί. Γι΄ αυτό και είναι σημαντικό να φροντίζουν περισσότερο για το γλυκαιμικό δείκτη και την κατάσταση του.
Το να τρώει κάποιος πολλές φορές μέσα στην ημέρα μπορεί να τον κάνει να γεράσει πιο γρήγορα από όσο φαντάζεται. Το σώμα χρειάζεται ένα διάλειμμα από την πέψη και με το να τρως συνεχώς δεν του παρέχεις αυτό το διάλειμμα.
Όταν όμως δεν τρως για 4-6 ώρες, σε κατακλύζει ένα κύμα από ορμόνες, ανάμεσα τους και η τεστοστερόνη η οποία βοηθάει να διατηρήσεις τη μυϊκή σου μάζα και τον μεταβολισμό σου σε υψηλά επίπεδα.

Υ.Γ. Τελικά εκείνο το απόγευμα, υπέκυψα στη χαρουπολάτα μου…
Να, ό,τι έμεινε από αυτήν 🙂

από την Καίτη Φαρμάκη

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.