Το να γυμνάζεσαι είναι το ένα θέμα. Το να κάνεις τις σωστές διατάσεις για να αποφύγεις πόνους ή τραυματισμούς, είναι το δεύτερο. Η Νάντια Τσίχλη, καθηγήτρια φυσικής αγωγής – personal trainer και σύμβουλος αθλητικής διατροφής, μας δείχνει απλές διατάσεις. Κάνε τις μετά την προπόνηση σου ή απλά όταν θέλεις να ξεπιαστείς και να νοιώσεις το «γλυκό τράβηγμα» στους μύες σου.
Όπου σε μπερδεύουν τα λόγια, δες την εικόνα, κατανόησε το σκοπό της διάτασης και η άσκηση θα γίνει πιο εύκολα.

diatasi1

Κάθισε με τεντωμένα και ενωμένα τα πόδια. Πιάσε όσο πιο μακριά μπορείς τα πόδια, διατηρώντας ίσια τη σπονδυλική στήλη. Μείνε για λίγα δευτερόλεπτα στην τελική θέση, ώσπου να αισθανθείς ένα “γλυκό τράβηγμα” στο πίσω μέρος των ποδιών.

diatasi2

Κάθισε με τεντωμένα τα πόδια. Λύγισε το ένα και πέρασε το πέλμα πάνω και έξω από το άλλο, αγκαλιάζοντας την κνήμη με το αντίθετο χέρι.
Το άλλο χέρι στηρίζει την κάθετη θέση της πλάτης ακουμπώντας τεντωμένο πίσω από τη λεκάνη και σχεδόν κάτω από τον ώμο.
Τράβηξε μαλακά το γόνατο προς τον αντίθετο ώμο, κάνοντας στροφή στην θωρακική και αυχενική μοίρα της σπονδυλικής στήλης, κοιτώντας πίσω και πάνω από τον ώμο.

diatasi3

Κάθισε με το ένα πόδι λυγισμένο μπροστά από το ισχίο (σε έσω στροφή) και το άλλο λυγισμένο πίσω από το ισχίο (σε έξω στροφή).
Πιάσε με το ίδιο χέρι το πίσω πόδι από την κνήμη και ανασήκωσε το από το έδαφος, λυγίζοντάς το μέχρι το σημείο που να αισθάνεσαι το “γλυκό τράβηγμα” στο ισχίο και στο μηρό (προσπάθησε το γόνατο να βρίσκεται πίσω από το ισχίο και η λεκάνη να “κοιτά” μπροστά και από τις 2 πλευρές). Το άλλο χέρι πλάγια και μπροστά από τη λεκάνη, στηρίζει την κάθετη θέση του κορμού στο έδαφος.

datasi4

Κάθισε με το ένα πόδι λυγισμένο μπροστά από το ισχίο (σε έσω στροφή) και το άλλο τεντωμένο στο πλάι, όσο πιο ανοιχτά μπορείς, ενώ το βάρος σου να είναι μοιρασμένο στα ισχία. Πιάσε με το ίδιο χέρι το τεντωμένο πόδι από την κνήμη και τράβηξε πλάγια τον κορμό, σε μια πλάγια κάμψη της σπονδυλικής στήλης, μέχρι να αισθανθείς τη διάταση στους πλάγιους μύες του κορμού και στους οπίσθιους μύες του μηρού.
Προσπάθησε ο θώρακας να μένει ανοιχτός, οι ώμοι πίσω και κάτω και το κεφάλι στην προέκταση του κορμού.

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.