Ασφαλώς, μπορείς να βρεις και πολύ πιο όμορφα από το δικό μου, όμως είναι το πρώτο μου και είμαι πολύ χαρούμενη που απόλαυσα την κάθε κουταλιά του.
Μπορείς να το φτιάξεις εύκολα, γρήγορα και σχεδόν με ό,τι έχεις στο σπίτι σου τώρα.

*Αρκεί να έχεις στο σπίτι σου ένα φυτικό γάλα ή γιαούρτι, φρουτάκια, παγωμένα μούρα και ένα γλυκαντικό!

Η αρχή έγινε όταν πήγα προχθές στο Βαζάκι και αντί για το αγαπημένο μου σάντουιτς αποφάσισα να δοκιμάσω το Acai Bowl. (Βρες με στο instagram ως Kaiti Farmaki για να δεις στη φωτογραφία πόσο συγκλονιστικά τα φτιάχνουν).

Γενικά, δεν αγαπάω τη γεύση της μπανάνας. Ειδικά, αν με αναγκάσεις να φάω μπανάνα μόνη της μπορεί και να κάνω εμετό στα χεράκια που θα μου την ταΐσουν. Όμως, αν μια μπάρα έχει λίγη μπανάνα στα συστατικά της δεν με πειράζει και τόσο.

Τόσον καιρό δεν δοκίμαζα energy bowls γιατί έχουν στη βάση τους ως κύριο συστατικό τη μπανάνα. Βλέπεις, η μπανάνα κάνει τη βάση κάθε energy bowl πιο σφιχτή.

Στο Βαζάκι, λοιπόν, διάλεξα το acai bowl που είχε τη μικρότερη δόση μπανάνας στη βάση του και καθόλου στο topping του. Τελικά, “μπανάνιζε” κάπως η γεύση, αν και η Μαριαντίνα από το Βαζάκι μου είπε ότι η ίδια δεν το καταλαβαίνει καθόλου.

Η ουσία είναι ότι ξετρελάθηκα. Ήταν νόστιμο, υγιεινό και με κράτησε χωρίς να πεινάω για τις επόμενες τέσσερις ώρες, χωρίς υπερβολή.

Acai Bowl είναι το μπωλ που έχει μέσα και σκόνη από την υπετροφή ασάι από μούρα, Εγώ που δεν είχα acai powder, το είπα energy bowl.

Μπορείς να το φτιάξεις στο σπίτι σου αν έχεις φυτικό γάλα ή φυτικό γιαούρτι -τα βρίσκεις πλέον σε κάθε σούπερ μάρκετ- και να προσθέσεις φρούτα, ξηρούς καρπούς, σπόρους chia, λιναρόσπορο, φυτική πρωτεΐνη, maca ή ό,τι άλλο θέλεις.

*Εγώ είμαι vegan οπότε δείχνω τον δικό μου vegan τρόπο. Μπορείς να βάλεις και όχι φυτικά προϊόντα στη συνταγή, αν το επιλέξεις.

*Να υπολογίσεις ότι αν βάλεις, φυτικό ή μη, γάλα, θα χρειαστείς αρκετή μπανάνα ή περισσότερο φρούτο προκειμένου να «σφίξει’ η βάση και να μην είναι υδαρής.

Να, η δική μου συνταγή!

4 κουταλιές της σούπας φυτικό γιαούρτι καρύδας
2 κουταλιές της σούπας ροδάκινο
3-4 κουταλιές της σούπας κατεψυγμένα βατόμουρα
1 κουταλιά της σούπας SugaVida, το γλυκαντικό που είναι και υπερτρόφιμο με Β12
1 κουταλάκι του γλυκού Maca
1 κουταλάκι του γλυκού χαρουπόσκονη (μπορείς να βάλεις και κακάο)
1 κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο

Τα έβαλα όλα μαζί στο μπλέντερ και έφτιαξα τη βάση.
Για topping έβαλα λίγο πεπόνι, λίγο ροδάκινο και τα αγαπημένα cacao nibs

Γενικά, μπορείς να αφήσεις τη φαντασία σου ελεύθερη να δημιουργήσει και να ανοιχτείς σε νέες γεύσεις που θα τις ευχαριστηθεί το κάθε σου κύτταρο!

Σε φιλώ και σε ευχαριστώ που μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας
Καίτη

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.