Τι τρως για πρωινό; Το ξέρεις ότι αν φας μια τυρόπιτα για να πάρεις ενέργεια, το σώμα θα κουραστεί τόσο για να την πέψει που σε λίγη ώρα θα νιώθεις έξτρα κούραση;
Ακόμα και ένα τοστ θα έχει την ίδια σχεδόν επίδραση στον οργανισμό σου.
Κι αν επιλέγεις δημητριακά ως περισσότερο υγιεινά, να θυμάσαι να διαβάζεις πάντα τα συστατικά στην ετικέτα γιατί τα περισσότερα περιέχουν τόση ζάχαρη, που βάζοντας τα στο πρωινό σου κάνεις στο σώμα σου και την ενέργεια σου περισσότερο κακό από καλό.

Ποια είναι η λύση;

Τις ημέρες που θέλεις κάτι πιο ελαφρύ αλλά και που θα σε χορτάσει για τόση ώρα που θα ξεχάσεις να φας είναι αυτό το πρωινό με σπόρους chia. Θέλει ελάχιστη προετοιμασία.

Σε αυτή την εκδοχή έβαλα αρκετά συστατικά.

Όμως, εσύ μπορείς να το κάνεις πιο απλό και να το φέρεις και πιο κοντά στις δικές σου γεύσεις. Όπως το παρουσιάζω εδώ, είναι όπως το φτιάχνω για εμένα, τουλάχιστον τρία πρωινά την εβδομάδα. Και είναι τόσο χορταστικό που κατά τις δυο το μεσημέρι κοιτάζω το ρολόι και θυμάμαι ότι χρειάζεται να ξαναφάω. Οι φυτικές ίνες από τους σπόρους chia, κάνουν θαύματα.

Tip: Χωρίς το γλυκαντικό και τα berries είναι ένα keto πρωινό, αν ακολουθείς αυτή τη διατροφή.

Πρωινό με σπόρους chia και γιαούρτι καρύδας

-Βάζεις 2-3 κουταλιές σπόρους chia σε ένα μπολάκι ή ποτηράκι μαζί με νερό που τους καλύπτει
και τους αφήνεις για τουλάχιστον 15 λεπτά. Αν χρειαστεί, ενδιάμεσα προσθέτεις κι άλλο νερό.

Tip: Αν μπορείς να τους αφήσεις μια ώρα ή και να τους βάλεις όλο το βράδυ στο ψυγείο με περισσότερο νερό, τόσο καλύτερα.
Οι σπόροι chia, απορροφούν το νερό και πολλαπλασιάζεται ο όγκος τους. Έτσι, δίνουν πολύ ευκολότερα το αίσθημα του κορεσμού και για περισσότερη ώρα. Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για τους σπόρους chia, μπορείς να διαβάσεις εδώ.

-Μετά τα 15 λεπτά που τους έχεις αφήσει στο νερό, βάζεις τρεις με πέντε κουταλιές της σούπας γιαούρτι καρύδας. Το βρίσκεις εύκολα στα καταστήματα με βιολογικά αλλά και στο Βαζάκι.

Υπάρχει γιαούρτι καρύδας από διάφορες εταιρίες. Προσωπικά, επιλέγω το συγκεκριμένο γιατί έχει τα λιγότερα συστατικά, έχει καλύτερη τιμή και λατρεύω τη γεύση του.

Και τώρα ξεκινάει η επιχείρηση toppings…

-Πρώτα απ’ όλα βάζω μια κουταλιά του γλυκού SugaVida, το μόνο γλυκαντικό που είναι και υπερτρόφιμο και που δίνει και βιταμίνη Β12.

-Αμέσως μετά, μια κουταλιά της σούπας Maca, ένα υπερτρόφιμο που είναι υπέροχο για τη ρύθμιση των ορμονών μας αλλά και για τη… σεξουαλική μας όρεξη. Και έχει και ωραία γεύση…

-Λίγα λευκά μούρα για γλύκα και ενέργεια

-Και από πάνω Cacao nibs για μια κρατσανιστή υφή, για γεύση κακάο και για τόνους μαγνήσιο.

Μπορείς να προσθέσεις ό,τι θέλεις. Μόνο να θυμάσαι ότι αυτό που χρειάζεσαι το πρωί είναι ενέργεια από σωστές πηγές και όχι από τη ζάχαρη ή από επεξεργασμένους υδατάνθρακες.

Το ξέρω ότι μπορεί να σκέφτεσαι ότι όλα αυτά κοστίζουν κάπως παραπάνω από μια τυρόπιτα, από ένα συμβατικό γιαούρτι ή από έναν καφέ στο πόδι. Όμως, μην αναρωτιέσαι γιατί όλα αυτά κοστίζουν κάπως περισσότερο. Αναρωτήσου γιατί όλα τα υπόλοιπα είναι τόσο φθηνά.

 

Κι αν το budget σου είναι περιορισμένο, οι σπόροι chia και το φυτικό γιαούρτι στην ποσότητα αυτή δεν θα σε επιβαρύνουν τόσο. Και μπορείς να βάλεις σταφίδες, φρουτάκια ή κακάο αντί για τα υπόλοιπα toppings και θα είναι και πάλι απολαυστικότατο, υγιεινό κια χορταστικό.
Και σιγά σιγά όσο θα δυναμώνεις σωματικά, πνευματικά, ψυχικά και οικονομικά θα έχεις και άλλες επιλογές.

 

Γιατί πάντα υπάρχει λύση όταν θέλεις να ζήσεις καλύτερα!

 

Αν θέλεις, στείλε μου και τη δική σου δημιουργική πρόταση πάνω στη βάση chia-γιαούρτι καρύδας (τι προσέθεσες-τι αφαίρεσες) και με χαρά θα το δημοσιεύσω για να πάρουμε όλοι νέες ιδέες για πρωινά.

Πολλά φιλιά και καλή υπερ-ενέργεια!!!
Καίτη  

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.