Σβήνω, χάνομαι.

Σε προηγούμενο άρθρο ανακαλύψαμε τον πιο απλό τρόπο αναπνοής που σε βοηθάει να χαλαρώσεις ή και να κοιμηθείς. Σε αυτό το άρθρο θα μάθουμε το πολικό του. Δηλαδή τί να κάνεις και πώς να αναπνέεις για να φορτίσεις ενέργεια όταν δυνάμεις σου σε εγκαταλείπουν.

Η ζωτική ενέργεια, η θεληση, η αποφασιστικότητα, η συγκέντρωση, το σθένος όλα συνδέονται με την αναπνοή από το δεξί ρουθούνι. Μη σου κάνει εντύπωση. Όπως άλλες διεργασίες γίνονται στο δεξί και άλλες στο αριστερό μέρος του εγκεφάλου, έτσι άλλους σκοπούς εξυπηρετεί η αναπνοή από το δεξί και άλλους από το αριστερό ρουθούνι.

Η τεχνική.

Η διαδικασία είναι απλή. Κλείνεις το αριστερό ρουθούνι και αναπνέεις μόνο από το δεξί. Αυτό, μετά από κάποιες αναπνοές θα σε κάνει να νοιώθεις περισσότερο δυνατή.

Αν θες να το κάνεις κάπως πιο περίπλοκο αλλά και πιο ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό, με τον αντίχειρα του αριστερού χεριού κλείσε το αριστερό ρουθούνι και πάρε μια βαθιά εισπνοή από το δεξί.

Κράτησε την αναπνοή σου, κλείσε με τον δείκτη ή τον παράμεσο το δεξί ρουθούνι και κάνε εκπνοή από το αριστερό. Αυτή η τεχνική φέρνει διαύγεια, ενέργεια και βοηθά να εστιάσεις σε σημαντικά θέματα.

Χρησιμοποίησε αυτήν την τακτική κάθε φορά που θέλεις ενέργεια, συγκέντρωση, θάρρος.

Tip: Καλό είναι να κάνεις αυτέ τις αναπνοές με ίσια τη σπονδυλική στήλη σε καθιστή θέση ή οκλαδόν καθώς λειτουργούν καλύτερα. Επίσης ένας κύκλος περιλαμβάνει 5 αναπνοές. Καλό είναι να μην κάνεις λιγότερες από 5. Αν κάνεις περισσότερες φρόντισε να είναι πολλαπλάσιες του 5 για καλύτερο αποτέλεσμα.

Μοιράσου το

(4) Σχόλια

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.


2 + 6 =