Εσύ που χρειάζεσαι την ενέργεια σου για τα παιδιά σου, το σπίτι σου, τη δουλειά σου, την καριέρα σου, τους γονείς, την επιμόρφωσή σου, τα ταξίδια σου, τη διασκέδαση και την άσκηση σου, αισθάνεσαι μονίμως εξουθενωμένος. Τι φταίει και είσαι συνέχεια κουρασμένος; Τι γίνεται και δεν ξεκουράζεσαι ούτε με τον ύπνο; Μάθε πώς να ανεβάσεις την ενέργεια σου σε άλλο επίπεδο.

“Θα ξεκουραστώ μια και καλή”… Πες μου ότι μου εσύ το έχεις ακούσει κι εσύ από μαμά, μπαμπά, γιαγιά, παππού και όλη την οικογένεια. Αυτή είναι η φράση του κουρασμένου που έχει υποταχθεί στην κούραση του. Που έχει πάρει απόφαση ότι δε θα ξεκουραστεί ποτέ πραγματικά, σε αυτή τη ζωή τουλάχιστον.
Ε, λοιπόν, σου έχω νέα. Μπορείς να ξεκουραστείς και σε αυτή τη ζωή κάνοντας όσα γεμίζουν την καθημερινότητα αλλά και τη ζωή σου. Γιατί θεωρητικά, είσαι σε μια εποχή και σε μια ηλικία που δε θα έπρεπε να σε κρατάει τίποτα πίσω.
Τι κλέβει την ενέργεια σου;

  • Κακός ύπνος,
  • Aκανόνιστα και φτωχά σε θρεπτικά συστατικά γεύματα,
  • Άγχος,
  • Απογοήτευση,
  • Συνθήκες (όπως ένα μωρό ή κάποιος που χρειάζεται τη φροντίδα σου),

… όλα συμβάλουν στη χρόνια ή στην περιστασιακή κόπωση που νιώθεις καθημερινά. Νιώθεις αδύναμος να κάνεις πράγματα που είναι απαραίτητα. Και όταν τα κάνεις γιατί πρέπει, αντλείς δύναμη από τις αποθήκες σου που αδειάζουν όλο και περισσότερο με τον καιρό. Έτσι στρέφεσαι σε καφέ, ζάχαρη, αναψυκτικά και σνακς για να καταλήξεις με παραπάνω κιλά, υπερδιέγερση και θέματα ζαχάρου. Αλλά χωρίς ενέργεια και πάλι.

Το ένα μυστικό…

Ένα μυστικό είναι η L-Glutathione, η γλουταθειόνη, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθάει το ανοσοποιητικό, το νευρικό και το αναπνευστικό σύστημα, ενισχύει το σίδηρο σου και κυρίως μάχεται τις ελεύθερες ρίζες. Σε μεγάλες δόσεις δίνεται σε καρκινοπαθείς σε θεραπεία, σε μικρότερες δόσεις σε όλους εμάς που έχουμε ανάγκη από ένα καλό αντιοξειδωτικό και ενέργεια.
Ο κακός ύπνος, το άγχος, η κακή διατροφή και η ηλικία μειώνουν τα επίπεδα της γλουταθειόνης.

  • Τη βρίσκεις σε μπρόκολο, παντζάρια, λάχανο, κουνουπίδι, αλόη, καλά λιπαρά, και σε συμπληρώματα όπως το γαϊδουράγκαθο, εκχύλισμα σταφυλιού

Με κάποιο συμπλήρωμα ή με καλή διατροφή, τα επίπεδα της ανεβαίνουν σχετικά σύντομα. Έστι μέσα σε 15-30 ημέρες θα ξεκινήσεις να βλέπεις και κυρίως να αισθάνεσαι τη διαφορά στα επίπεδα της ενέργειας σου.

Το άλλο μυστικό…

Όμως όσα συμπληρώματα και τροφές και να πάρεις αν δεν μάθεις να κάνεις έναν καλής ποιότητας ύπνο, τότε τα επίπεδα της θα πέφτουν ραγδαία.

Πώς μπορείς να αποκτήσεις περισσότερο και καλύτερης ποιότητας ύπνο;
-Κάνε διαλογισμό,
-Μείνε μακριά από το μπλε φως των ηλεκτρονικών συσκευών για δυο τουλάχιστον ώρες πριν από τον ύπνο.
-Βγάλε την τηλεόραση και το κινητό από το υπνοδωμάτιο σου.
-Ανέβασε τα επίπεδα του μαγνησίου σου και της βιταμίνης Β με τροφές ή συμπληρώματα.
-Μην πίνεις καφέ για οκτώ ώρες πριν από τον ύπνο.
-Κάνε μια ήπια άσκηση 20-40 λεπτών ακόμα και καθημερινά.
-Χάρισε στο σώμα σου ένα μασάζ ή ένα πακέτο από συνεδρίες ρεφλεξολογίας ή βελονισμού.
-Μείνε μακριά από σχετικά φάρμακα.
-Πάρε συμπλήρωμα μελατονίνης. ( Έκανε θαύματα το σπρέι μελατονίνης στον ύπνο της μαμάς μου).
-Μια μικρή ποσότητα από υδατάνθρακα λίγες ώρες πριν από τον ύπνο, θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις.

Δώσε στο σώμα σου αυτό που χρειάζεται, εκτόνωσε την ενέργεια σου σωστά, κράτησε ισορροπία ανάμεσα στη δουλειά και τη ζωή σου, επίλεξε πού και σε ποιους θα προσφέρεις την προσοχή και τον χρόνο σου, ενημερώσου, και τότε θα δεις το θαύμα της ενέργειας να επιστρέφει στην καθημερινότητα και τη ζωή σου.

από την Καίτη Φαρμάκη

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.