Το να κόβεις ή να μειώνεις τη ζάχαρη μετά τις γιορτές είναι πιο δύσκολο και από το επιστρέψεις στο γυμναστήριο. Η ζάχαρη ζητάει ζάχαρη οπότε για να αποδεσμευτείς από τα γλυκά χρειάζεται στρατηγική και υπομονή. Υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις για να τα καταφέρεις. Αλλά εδώ ξεπέρασες τον Τάκη κοπελιά, στη ζάχαρη θα κολλήσεις;

Τα κύτταρα υποφέρουν κάθε φορά που τρως ζάχαρη. Η ζάχαρη κατατρώει τις βιταμίνες, ανεβάζει τον γλυκαιμικό δείκτη για να σου δημιουργήσει ανεξήγητες λιγούρες λίγο μετά, θρέφει τα καρκινικά κύτταρα ενώ επιταχύνει τη διαδικασία γήρανσης. Το γιατί θεωρούμε τη γεύση της γλυκιά, είναι ανεξήγητο και απόλυτα παράλογο.

Πώς μπορείς να μπεις στον ίσιο δρόμο

Κάνε εικόνα την τοξική ζάχαρη στον οργανισμό σου

Κάθε φορά που θα φας κάτι γλυκό που δε θέλεις πραγματικά, σκέψου πόσο τοξική είναι η ζάχαρη. Σκέψου να χαλάει τα δόντια σου, να τοξινώνει το αίμα σου, να χαλάει το συκώτι σου, να παίρνει το οξυγόνο από το δέρμα σου και να το αφήνει ρυτιδιασμένο, να θρέφει τους μύκητες που σε ταλαιπωρούν κατά καιρούς. Δεν σκέφτεσαι κάτι υπερβολικό. Αυτά συμβαίνουν κάθε φορά που η ζάχαρη ταξιδεύει στο σώμα σου.

Πες τις σωστές λέξεις

Οι λέξεις έχουν δύναμη. Μπορείς να βάλεις ένα χαρτί στο ψυγείο σου που να γράφει “Είμαι Δυνατή. Έχω τον έλεγχο. Ζω με ισορροπία.” και να τα λες κάθε ημέρα. Μπορεί να σου φαίνεται αστείο αλλά λειτουργεί.

Κάνε έξυπνες επιλογές

Δε χρειάζεται να φας και το τελευταίο μελομακάρονο που υπάρχει στο σπίτι. Την ημέρα που θα αποφασίσεις να ξεκινήσεις τη διατροφή ή την αποτοξίνωση σου καλό είναι να “καθαρίσεις” το σπίτι σου. Εγώ, συνηθίζω να τα πηγαίνω στη δουλειά ή και να τα πετάω. Ξέρω δεν είναι σωστό αλλά σταματάνε να υπάρχουν γλυκά στο σπίτι.

Διάβασε εδώ 9 πρακτικούς τρόπους για να μειώσεις τη ζάχαρη δραστικά και να νιώσεις υπέροχα!

Το μυστικό είναι στην ισορροπία

Τρώγοντας γεύματα που είναι ισορροπημένα, στην κατάλληλη ποσότητα και στις κατάλληλες ώρες, δε θα πέσει ποτέ τόσο ο γλυκαιμικός σου δείκτης ώστε να ζητήσεις επειγόντως κάτι γλυκό. Λίγοι ξηροί καρποί στην τσάντα σου θα δώσουν τη λύση κάθε φορά που θα θελήσεις κάτι γλυκό ή που λιγουρευτείς κάποιον πειρασμό που θα βρεθεί σε απόσταση αναπνοής από σένα.

Διάβασε εδώ για την Έλενα που έκοψε τη ζάχαρη για 4 μήνες είναι καλύτερα από ποτέ

Δεν πεινάς, διψάς

Πολλές φορές όταν νιώθεις την ανάγκη να φας κάτι γλυκό είναι πολύ πιθανό απλά να διψάς. Πολλές φορές -επειδή πολύ έχουμε παιδέψει τον εγκέφαλο μας- μπερδεύουμε το σήμα της πείνας με τη δίψα. Πιες ένα ποτήρι νερό, περίμενε δέκα λεπτά και σίγουρα θα νιώσεις καλύτερα.

Πέταξε το μαστίγιο

Υπάρχει πιθανότητα να μην καταφέρεις από τις πρώτες ημέρες να είσαι τόσο αποφασιστική ώστε να μείνεις μακριά από τη ζάχαρη. Αν αρχίσεις να αυτομαστιγώνεσαι, να νιώθεις άχρηστη και ανίκανη, θα σε βοηθήσει αποτελεσματικά σε κάτι; Οπότε, αν κάνεις κάποιο πισωγύρισμα, φρόντισε να το διορθώσεις και να προχωρήσεις δυνατά προς τον σκοπό σου που θα σε κάνει τελικά να νιώσεις καλύτερα και πιο δυνατή τόσο σωματικά όσο και συναισθηματικά και πνευματικά.

Από την Καίτη Φαρμάκη


Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.