Αναζωογόνηση, τώρα

Και ναι, ήρθε η ώρα που θα πετάξεις τα ρούχα, τα παπούτσια, τα ρολόγια, τα κινητά, που θα βάλεις τη μουσική που σου αρέσει και θα κάνεις ένα υπέροχο χαλαρωτικό μπάνιο.
Βρήκαμε 5 ιδέες για να είναι το μπάνιο σου όχι απλά χαλαρωτικό αλλά μια αναζωογονητική εμπειρία που την έχεις ανάγκη!

Άλατα και τα αιθέρια έλαια στη μπανιέρα

Καλό είναι πρώτα να γεμίσεις τη μπανιέρα με το νερό και μετά να ρίξεις τα άλατα ή τα αιθέρια έλαια. Είναι πολύ ωφέλιμο να χρησιμοποιήσεις και αιθέρια έλαια που σου φτιάχνουν τη διάθεση. Η χρήση των ελαίων με κάποιο τρόπο ενεργοποιούν το νερό με το αλάτι.
Και τα τσάκρα στο παιχνίδι
Αν πιστεύεις στις ενέργειες και στα τσάκρα, το νερό σε συνδυασμό με το αλάτι και τα αιθέρια έλαια όχι μόνο θα σε ξεκουράσουν και θα σε χαλαρώσουν αλλά και θα ξεμπλοκάρουν τα ενεργειακά σου κέντρα για καλύτερη ροή ενέργειας.

Bye Bye ξηρό δέρμα

Αν έχεις ξηρό δέρμα που από το κρύο έχει γίνει ακόμα πιο ξηρό, μπορείς να βάλεις στη μπανιέρα σου ένα μείγμα από λάδι, βρώμη και σόδα! Είναι καλύτερο και πιο αποτελεσματικό από όσο μπορεί να φαίνεται.
Ο τρόπος
Αναμειγνύεις στο χλιαρό νερό της μπανιέρας, 3 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, με 1/4 της κούπας μαγειρική σόδα και 1/2 της κούπας νιφάδες βρώμης περασμένες από το μπλέντερ. Είναι πολύ σημαντικό οι νιφάδες βρώμης να έχουν γίνει απολύτως σκόνη, γιατί διαφορετικά καθώς είναι πιο βαριές από το νερό θα συγκεντρωθούν στον πάτο της μπανιέρας. Μπορείς να προσθέσεις και 10 σταγόνες από αιθέριο έλαιο νερολί ή χαμομήλι.
Μείνε 15 λεπτά τουλάχιστον. Μετά δεν θα χρειαστεί να βάλεις ενυδατική καθώς το δέρμα σου θα είναι απίθανα λείο.

Bye Bye αϋπνία

Αν θέλεις να κοιμάσαι καλά, φρόντισε να μην είσαι μπροστά σε οποιαδήποτε οθόνη 2 με 3 ώρες πριν από τον ύπνο. Το μπλε φως από τις οθόνες σε απορυθμίζει. Αν θέλεις να χαλαρώσεις πραγματικά μπορείς να προσφέρεις στον εαυτό σου ένα υπέροχο χαλαρωτικό μπάνιο.
Γέμισε τη μπανιέρα με χλιαρό νερό, βάλε μια κούπα με άλατα μπάνιου, μια κούπα με μαγειρική σόδα, που θα αλκαλοποιήσει το νερό, και 10 σταγόνες από αιθέριο έλαιο χαμομηλιού. Μείνε για 15-20 λεπτά και μετά… όνειρα γλυκά.

Bye Bye ένταση και άγχος

Το μόνο που δεν θέλεις να πάρεις στο κρεβάτι σου το βράδυ, είναι η ένταση και το στρες της ημέρας. Η καλύτερη λύση είναι ένα μπάνιο με 2 κούπες από τα άλατα Epsom. Μέσα σε λίγα λεπτά θα έχει χαλαρώσει κάθε κύτταρο σου. Αν θες να το κάνεις ακόμα πιο χαλαρωτικό, 10 σταγόνες από αιθέριο έλαιο λεβάντας θα βοηθήσουν όσο δεν φαντάζεσαι. Μετά από 20 λεπτά καλό είναι να βγεις από το μπάνιο και να βάλεις ενυδατική κρέμα.

Bye Bye τοξίνες

Το φαγητό, το ποτό, οι σκέψεις, τα συναισθήματα, όλα προκαλούν την παραγωγή τοξινών στο σώμα.
Αν θέλεις να κάνεις ένα υπέροχη εμπειρία, δοκίμασε τη συνταγή το 2-2-20.
2 κούπες άλατα για το μπάνιο
και 2 κούπες άλατα Epsom
για 20 λεπτά.
Το μυστικό
Είναι σημαντικό να μείνεις στη μπανιέρα με το ζεστό νερό και αυτό το μείγμα τουλάχιστον 20 λεπτά για να προλάβουν προλάβουν να βγουν οι τοξίνες, αλλά όχι και περισσσότερο από 20 λεπτά καθώς υπάρχει η πιθανότητα να επαναπορροφήσει το δέρμα ό,τι μόλις πέταξε.
Μπορείς να προσθέσεις 10 σταγόνες από έλαιο λεβάντας για χαλάρωση, από έλαιο ευκάλυπτου για τόνωση του ανοσοποιητικού ή από πορτοκάλι για ενεργητικότητα.

Hello, πάθος

Υπάρχουν μερικές φορές που το μόνο που θέλεις είναι να ξεχάσεις τα προβλήματα και να αφεθείς στο πάθος. Η καλύτερη προετοιμασία είναι ένα μπάνιο για έναν ή και για δύο. Γέμισε τη μπανιέρα με ζεστό νερό, πρόσθεσε άλατα μπάνιου και ρίξε 10 σταγόνες από αιθέριο έλαιο ylang ylang που αυξάνει τη λίμπιντο, από τριαντάφυλλο που αυξάνει το ρομαντισμό ή από το αισθησιακό έλαιο σανταλόξυλου. Μπορείς να κάνεις κια μια μίξη από αυτά μειώνοντας βέβαια την ποσότητα των σταγόνων.

Από την Καίτη Φαρμάκη

Μοιράσου το

(6) Σχόλια

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.