Κόβοντας τη ζάχαρη.

Η ζάχαρη σε κάνει να αισθάνεσαι καλά, μέχρι να σε κάνει να αισθάνεσαι χάλια. Κανείς δε θέλει να ανεβοκατεβαίνει απότομα η όρεξη του ή να έχει ενοχές και θέματα με την υγεία του επειδή είναι εθισμένος στην επεξεργασμένη ζάχαρη, που υπάρχει σε αφθονία στα γλυκά, στα σνακ, στα αναψυκτικά, στα ροφήματα, στα έτοιμα φαγητά.

Είμαστε έτσι σχεδιασμένοι ώστε να τρελαινόμαστε για τη γλυκιά γεύση. Αλλά στην εποχή μας αυτό είναι ανθυγιεινό και καθόλου θρεπτικό. Η επεξεργασμένη ζάχαρη, είναι σύμφωνα με έρευνες, υπεύθυνη για εθισμό, διαβήτη τύπου 2, παχυσαρκία, θέματα συμπεριφοράς στα παιδιά, και κόπωσης στους ενήλικες.

Τρώς ζάχαρη επειδή νοιώθεις εξαντλημένη και λίγο μετά είσαι εξαντλημένη επειδή έφαγες ζάχαρη. Τί θα κάνεις λοιπόν για να σπάσεις τον κύκλο της ζάχαρης;

Εδώ θα βρείς τρία εύκολα βήματα -και ένα κόλπο- για να ξεκινήσεις σήμερα κιόλας να την βγάζεις από τη διατροφή σου. Μην ξεχνάς: η ζάχαρη είναι εθιστική οπότε σίγουρα κάποιες στιγμές θα παλέψεις με τον εαυτό σου για να ξεπεράσεις τις λιγούρες. Μην τα παρατήσεις.

Μείνε ενυδατωμένη.

Πολλές λιγούρες συνδέονται με την αφυδάτωση. Αν έχεις λιγούρα για κάτι γλυκό, αλμυρό, τραγανιστό ή μαλακό, μπορεί απλά να είναι τα κύτταρα σου που ζητάνε να ενεργοποιηθούν.

Το να πίνεις ένα ποτήρι νερό στην αρχή της λιγούρας είναι ένας καλό τρόπος για να προσδιορίσεις τι θα ήθελες να φας πραγματικά. Πίνοντας επαρκείς ποσότητες νερού μέσα στην ημέρα, θα έχεις λιγότερες λιγούρες και θα βοηθήσεις τον οργανισμό σου να λειτουργεί όσο καλύτερα γίνεται.

Φάε γλυκά λαχανικά.

Ναι μη γελάς, θα λειτουργήσει. Φαγητά όπως η γλυκοπατάτα, τα καρότα και η κολοκύθα, είναι εξαιρετικές πηγές φυτικών σακχάρων. Χάρη και στις φυτικές ίνες που υπάρχουν και στα γλυκά λαχανικά, η φυτική ζάχαρη τους απορροφάται από τον οργανισμό σου πολύ πιο αργά.

Ένας αποτελεσματικός και έξυπνος τρόπος να ικανοποιήσεις την όρεξη σου για ζάχαρη, ακόμα και πριν αυτή εμφανιστεί, είναι να ψήσεις γλυκοπατάτες ή κολοκύθα με λάδι καρύδας και λίγο αλάτι. Το ψήσιμο κάνει τα σάκχαρα να καραμελώσουν σε τέλειο βαθμό. Κανέλα και τριμμένο τζίντζερ είναι θαυμάσιοι τρόποι για να προστεθεί επιπλέον γλύκα στις τροφές αυτές.

Κινήσου.

Η άσκηση, όπως και η ζάχαρη, απελευθερώνει ενδορφίνες και σεροτονίνη στον εγκέφαλο σου και αυτό σε κάνει να αισθάνεσαι ευτυχισμένη. Όταν ενεργοποιείσαι από κάποια φυσική δραστηριότητα, έχεις όλο και λιγότερες λαχτάρες για ζάχαρη κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επιπλέον, μόλις εντάξεις κάποια φυσική δραστηριότητα στη ζωή σου, ξεκινά ο οργανισμός να ζητάει πιο φυσικές υγιεινές τροφές για καύσιμα. Αντί για επεξεργασμένη ζάχαρη θα θέλεις να φας φρούτα -το ζω κάθε ημέρα-  ειδικά μετά από άσκηση ή μια κουραστική ημέρα.

Το αγαπημένο μου σνακ το βραδάκι, είναι γκότζι μπερι ή σταφίδες με αμύγδαλα, και κάποιες  φορές κάποια vegan σοκολάτα.

Με το να υιοθετείς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής με λίγες ή με καθόλου αν γίνεται επεξεργασμένες τροφές, θα έχεις όλο και λιγότερες λιγούρες για γλυκό, όλο και λιγότερα σκαμπανεβάσματα στην όρεξη, στη διάθεση και την ενέργεια σου.
Το γλυκό δεν είναι καθόλου κακό, αρκεί να διαλέξεις το σωστό. Και αυτό θέλει λίγη εκπαίδευση και προσπάθεια.

Το κόλπο.

Όπως ίσως κατάλαβες και από τα παραπάνω, το κόλπο είναι η αντικατάσταση!

Έτσι, εδώ θα βρεις μια υπέροχη συνταγή σαλάτας με ψητά λαχανικά . Ανάμεσα στα ψητά λαχανικά είναι και η κολοκύθα, που μαζί με το ντρέσινγκ αβοκάντο, θα σε κάνουν και να χορτάσεις και να καλύψεις την ανάγκη σου για φυσικά σάκχαρα.

Και μια ακόμη συνταγή για μια εκπληκτική σοκολατένια μους αβοκάντο, που δεν την περιγράφω γιατί δεν υπάρχουν λόγια για τη γεύση της.

Μοιράσου το

(2) Σχόλια

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.