Είμαι γυμνασμένη/αγύμναστη, πόσο κοστίζει, τι να φοράω, πώς να διαλέξω προπονητή, θα μείνω από την κούραση ξεκινώντας, σε πόσο καιρό θα δω αποτελέσματα; Η Ναταλία Καλημερατζή κάνει έξι χρόνια crossfit και απαντάει σε κάθε ερώτηση σου απλά, άμεσα και πρακτικά!

Είμαι γυμνασμένη ή αγύμναστη. Πώς θα ξεκινήσω;
Μη σε ανησυχεί πόσο γυμνασμένη είσαι ή δεν είσαι. Δεν θα βουτήξεις κατευθείαν στα βαθιά. Θα ξεκινήσεις με τους On Ramp, τους αρχάριους, όπου θα μάθεις ακριβώς πώς να κινείσαι, πώς να χρησιμοποιείς τα μονόζυγα, τις μπάρες τα βάρη, τα λάστιχα, τα σχοινάκια. Θα σου εξηγήσουν τις ασκήσεις, τις σωστές θέσεις σώματος και φυσικά όλα αυτά θα γίνουν στα πλαίσια λιγότερο απαιτητικών WOD -WorkOut of the Day-.  Άρα για αρχή, επικεντρώνεσαι όχι στο να δώσεις το 100% σου αλλά στις βασικές αρχές και στη μηχανική των ασκήσεων.

Πόσο κοστίζει;
Η τιμή στο FitnessArt, που πηγαίνω εγώ, ειναι 80 ευρώ τον μήνα και εκεί περίπου κυμαίνονται οι τιμές γενικότερα. Με αυτό το ποσόν, μπορείς να κάνεις δυο συνδυαστικές προπονήσεις την μέρα, έξι μέρες την εβδομάδα. Υπάρχουν και διάφορα άλλα πακέτα, που συνδυάζουν και TRX, Yoga, Pilates. Επίσης, θα βρεις άλλες τιμές για 3μηνο, εξάμηνο ή χρόνο.

Διάβασε εδώ την εμπειρία της Ναταλίας Καλημερατζή που κάνει έξι χρόνια crossfit και το χαίρεται κάθε λεπτό

Τι να φοράω; 
Να φοράς ρούχα που σε κάνουν να νιώθεις άνετα. Δώσε βάση στα σωστά παπούτσια. Αναζήτησε παπούτσια για crossfit.

Τι να τρώω πριν από την προπόνηση; 
Μην κάνεις το λάθος να πας για crossfit πεινασμένος. Όσες φορές έκανα αυτό το λάθος, δεν το ευχαριστήθηκα και δεν μπόρεσα να τα βγάλω πέρα. Θέλει ενέργεια. Φάε κάτι ελαφρύ και ενεργειακό. Μετά την προπόνηση, φάε πρωτεΐνη. Για περισσότερα, ρώτησε καλύτερα τους ειδικούς.

Πώς θα καταλάβω άμεσα αν είναι καλός ο προπονητής; 
Ένας καλός προπονητής φαίνεται από χιλιόμετρα. Σε νοιάζεται προσωπικά, σε διορθώνει ειδικά, σου κανει break down την άσκηση με λεπτομέρεια, την αναπροσαρμόζει αν το σώμα σου πονάει, δυσκολεύεται ή είναι κουρασμένο. Το ότι προπονούμαστε όλοι μαζί δε σημαίνει ότι είμαστε ίδιοι και ότι κάνουμε όλοι τα ίδια.

Θα δω άμεσα αποτελέσματα στο σώμα μου; 
Όπως και σε κάθε είδος γυμναστικής, έτσι και στο crossfit, δε θα γίνει θαύμα στο σώμα σου με το που θα ξεκινήσεις. Μην περιμένεις δηλαδή με μια φορά την εβδομάδα προπόνηση, βραδινά σουβλάκια και μπύρες να γίνεις κορμάρα. Όμως, ένας καλός συνδυασμός σωστής διατροφής και καθημερινής προπόνησης θα σε κάνει να νιώσεις άλλος άνθρωπος. Μην είσαι επιπόλαιος, μη φοβηθείς να κουραστείς, αύξησε σταδιακά τα κιλά που σηκώνεις, κλιμάκωσε την ένταση και σε παρακαλώ μη σκεφτείς ποτέ ως  δικαιολογία ότι δε θέλεις να γίνεις φουσκωτή, please… Δε θα γίνεις αν δεν το θέλεις κι αν δεν προσπαθήσεις σκληρά και για μεγάλο χρονικό διάστημα προς αυτή την κατεύθυνση.

Θα αντέξω ή θα μείνω από την κούραση στο πρώτο κιόλας μάθημα; 
Σίγουρα, αν είσαι άνθρωπος της καθιστικής ζωής στην αρχή θα νιώσεις πιασμένος παντού και καταπονημένος. Αυτή είναι η αρχή της αλλαγής. Σε λίγο ξεκινούν τα ωραία. Το σώμα σου θα αρχίσει να δυναμώνει, αν καπνίζεις θα νιώσεις την ανάγκη να το κόψεις, θα σταματήσεις το περιττό αλκοόλ. Θα αλλάξεις τρόπο ζωής και αυτό είναι πιο σημαντικό από τους ωραίους κοιλιακούς και τα καλλίγραμμα πόδια -που θα έρθουν κι αυτά με τη σειρά τους. Εκεί που έτρεχες 200 μέτρα και σε έπιανε η σπλήνα σου, όταν τρέξεις τα 1000 άνετα θα χαρείς πραγματικά. Όταν στη σκέτη μπάρα που σήκωνες βάλεις 10 κιλά και τα σηκώσεις άνετα, ναι, θα έχεις πλέον άλλη αυτοπεποίθηση.

Είναι μια απίθανη άσκηση! Enjoy!

Ναταλία Καλημερατζή

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.