Κάνε αυτά τα απλά πράγματα και αποχαιρέτησε το πρήξιμο σε στομάχι και κοιλιά

Είναι απλή βιολογία: Μετά το φαγητό είναι απόλυτα φυσιολογικό να υπάρχει αέρας στο στομάχι. Όταν κάτι δε λειτουργεί καλά, τότε αυτός ο αέρας παραμένει στο στομάχι ή κατεβαίνει στο έντερο κάνοντας στομάχι και κοιλιά να φουσκώνουν και να πονάνε. Ποια είναι τα φαγητά που προκαλούν φούσκωμα και τι μπορεί να σε ξεφουσκώσει; Τι έξυπνο μπορείς να κάνεις για να έχεις… άλλον αέρα μετά το φαγητό;

Πώς να αποφύγεις το φούσκωμα

Απόφυγε τα ένοχα τρόφιμα

Επειδή η ζωή έχει χιούμορ, αυτά που σε φουσκώνουν περισσότερο, είναι τα δυο άκρα της διατροφής: τα ανθυγιεινά και τα υγιεινά.
Τα επεξεργασμένα και συσκευασμένα τρόφιμα -όπως τα πατατάκια- προκαλούν φούσκωμα.
Όπως και αρκετά ωμά λαχανικά και φρούτα.
Αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να παρακολουθείς το σώμα σου για να διαπιστώσεις ποια τρόφιμα από τις δυο κατηγορίες, σε ερεθίζουν. Για να μπορέσεις να βγάλεις μια άκρη και για να είναι ασφαλή τα συμπεράσματα σου, θα χρειαστεί να μην μπερδεύεις πολλά τρόφιμα μαζί σε ένα γεύμα.

Μακριά από:

  • Μπρόκολο
  • Κουνουπίδι
  • Λάχανο
  • Ωμό σπανάκι
  • Οτιδήποτε σε κονσέρβα
  • Επεξεργασμένα τρόφιμα, όπως αλλαντικά
  • Σόγια σως
  • Μήλα
  • Αχλάδια
  • Αποξηραμένα φρούτα
  • Ανθρακούχα αναψυκτικά

Ξέχνα αυτές τις συνήθειες

Το τελευταίο που χρειάζεσαι είναι επιπλέον αέρα στο στομάχι σου. Οπότε θα χρειαστεί να ξεχάσεις…

Το να μασάς τσίχλα
Το να πίνεις με καλαμάκι
Το να τρως πολύ γρήγορα

Να ενυδατώνεσαι

Με το να μην πίνεις αρκετό νερό επιβαρύνεις τον οργανισμό, και επειδή χαλάει η ισορροπία ανάμεσα στα υγρά και στο αλάτι προκαλείται το φούσκωμα. Το καλύτερο κόλπο για να ξεκινήσεις την ημέρα σου κάνοντας ένα δώρο στο γαστρεντερικό σου, είναι να πίνεις ένα μεγάλο ποτήρι νερό με το που ξυπνάς το πρωί. Πιες το κρύο, ζεστό, χλιαρό, σκέτο ή με λεμόνι όπως σου αρέσει.

Διάβασε εδώ τις 5 ενδείξεις ότι έχεις αφυδατωθεί

Τι θα σε κάνει να ξεφουσκώσεις

Το μυστικό κρύβεται στα προβιοτικά. Μπορείς να τα βρεις και να τα πάρεις ως συμπλήρωμα. Η ισορροπία στο έντερο μπορεί εύκολα να διαταραχθεί εξαιτίας της διατροφής, των αντιβιοτικών, της ελλιπούς ενυδάτωσης ή κάποιας τροφικής δυσανεξίας.
Μπορείς να βάλεις στη διατροφή σου και θα σε βοηθήσουν πολύ, το κεφίρ, το κίμτσι, το ξυνολάχανο, το αγγούρι, το τζίντζερ.

Η άσκηση

Γενικά η άσκηση βοηθάει όλο το γαστρεντερικό σύστημα. Ακόμα και το απλό περπάτημα μπορεί να βοηθήσει καθώς η κίνηση είναι το πιο αποτελεσματικό όπλο που έχουμε για να εκτονωθεί όποιο θέμα στον οργανισμό.
Η γιόγκα είναι σαν να φτιάχτηκε για να σε βοηθήσει σε αυτό το θέμα. Υπάρχουν αρκετές στάσεις της γιόγκα και μάλιστα απλές στην εκτέλεση τους, που βοηθούν κοιλιά και έντερο.

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.