Κανονικά, θα πληρώναμε για να μάθουμε όσα μας λέει εδώ η παιδίατρος και ομοιοπαθητικός Αθηνά Μπαλάσκα. Ποια είναι τα συμπληρώματα που παίρνει όταν τρώει άστατα, όταν νιώθει φουσκωμένη, όταν θέλει να της φτιάξει η διάθεση, όταν θέλει να κρατήσει το ανοσοποιητικό της στα καλύτερα του, όταν χρειάζεται να περιορίσει τις βουλιμικές τάσεις; Μάθε από την καλύτερη!

«Όταν συζητάω με τις φίλες μου από καρδιάς για τις καθημερινές μου συνήθειες σε θέματα διατροφής ακόμη κι όταν μου ζητούν πληροφορίες για βιταμίνες και συμπληρώματα, οι συμβουλές μου είναι συχνά διαφορετικές σε σχέση με τα κλασσικά ιατρικά πρότυπα. Και αυτό γιατί σημασία για εμένα έχει περισσότερο η πρόληψη από τη θεραπεία.

Είναι δεδομένο ότι κανένα “χάπι” δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη σωστή διατροφή και την άσκηση. Τα συμπληρώματα διατροφής μπορεί να είναι μια καλή πρακτική για την υγεία μας αλλά δεν τα χρησιμοποιούμε ως αντιστάθμισμα κακών μας συνηθειών. Και πάντα χρειαζόμαστε τις εξατομικευμένες συμβουλές ενός ειδικού γιατρού.

Όσο για τις δικές μου συνήθειες: Λατρεύω τα smoothies για πρωινό και πάντα προσθέτω χλωρέλα ή σπιρουλίνα καθώς και 1 κουταλάκι κακάο βιολογικό μαζί με μια κουταλιά λάδι ψυχρής έκθλιψης. Με το τελευταίο “ταΐζω” κάποια πολύ ωφέλιμα εντερικά βακτήρια κι έτσι, μαζί με άλλες πρακτικές, σπάνια χρειάζομαι τα απαραίτητα για το έντερο προβιοτικά.

Τα αποξηραμένα μύρτιλλα ή ο χυμός τους, όχι πάνω από ένα μεσαίο ποτήρι, είναι ο αρχηγός των αντιοξειδωτικών. Και αντιοξειδωτικά σημαίνει εκτός από όλα τα άλλα και νεότητα. Για εμένα, είναι το καλύτερο δεκατιανό σνακ, ακριβώς τις ώρες που ο εγκέφαλος μου χρειάζεται μια ώθηση, χωρίς ωστόσο να μου ανεβάσει την ινσουλίνη.

Σε έντονες περιόδους άγχους συχνά με διατροφική αστάθεια ή και παρεκτροπή παίρνω Α-λιποικό οξύ αφού βοηθά στην ισορροπία του σακχάρου του αίματος. Όταν το συνδυάζω με βιταμίνη C, έχω την λάμψη στο τσεπάκι μου! Κι ένα tip: τα παίρνω μαζί με λεκιθίνη.

Τα πράσινα λαχανικά κυρίως σπανάκι, λαχανίδα, μαϊντανός και ιδιαίτερα οι χυμοί τους μαζί με τζίντζερ είναι πλούσια πηγή -και- γλουταμίνης (αγαπημένο αμινοξύ του εντέρου). Σε συνδυασμό με το τζίντζερ είναι ΤΟ βάλσαμο για τα εντερικά φουσκώματα.

Οι φυτικές ίνες είναι καθημερινή μου ανάγκη. Ειδικά όταν δεν τρώω αρκετά φρούτα και λαχανικά παίρνω ψύλλιο σε διάφορες μορφές που βοηθά την εντερική μου λειτουργία και περιορίζει τις όποιες βουλιμικές τάσεις.

Φροντίζω να διατηρώ επίπεδα βιταμίνης D φυσιολογικά και γι’ αυτό χρειάζομαι πολύ συχνά συμπλήρωμα. Λόγω ιδιοσυστασιακών αυξημένων αναγκών χρειάζεται να παίρνω βιταμίνη D σε μεγαλύτερες δόσεις από τις συνιστώμενες.

Στο τέλος του χειμώνα συνηθίζω να ντοπάρω τον οργανισμό με βασιλικό πολτό, γύρη και διάφορες ποικιλίες μελιού, κυρίως κουμαριάς. Έχει πολύ καλά συστατικά και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

Τέλος συχνά παίρνω κουρκουμίνη, μια ουσία με αντιφλεγμονώδη δράση, που συμμετέχει σε πολλές βιοχημικές οδούς στον οργανισμό κρατώντας τα επίπεδα υγείας και ενέργειας του οργανισμού μου σε πολύ καλά επίπεδα.»

Σε φιλώ και σου εύχομαι ένα υπέροχο, δυνατό, υγιές καλοκαίρι

Αθηνά Μπαλάσκα

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.


2 + 9 =