Αν υπήρχαν μαγικά κόλπα, θα είχαμε όλες την κοιλίτσα της Ζιζέλ, τους μυς του Ρονάλντο και τα πόδια της Αμπρόσιο. Επειδή -μάλλον- μαγικά κόλπα δεν υπάρχουν καλό είναι αυτές τις ημέρες να κρατήσουμε ένα μέτρο στο φαγητό μας. Προσωπικά, όταν τυχαίνει να τρώω παραπάνω, τις επόμενες ημέρες τρώω πιο προσεκτικά και γυμνάζομαι, έτσι ώστε να μην δείξει ποτέ η ζυγαριά περισσότερα από 2-3 κιλά.

Οι διαιτολόγοι λένε ότι μπορούμε πολύ εύκολα να επανέλθουμε στα κιλά μας και να νιώσουμε καλύτερα, ακολουθώντας για μια-δύο ημέρες την εβδομάδα ένα πιο στεγνό πρόγραμμα διατροφής. Για να πατηθεί το κουμπί της επανεκκίνησης στο μεταβολισμό μας, χρειάζεται και άσκηση έστω και ήπια μέσα στην ημέρα. Εδώ θα βρεις 3 απλές οδηγίες και μία πρόταση για μενού αποτοξίνωσης μίας ημέρας, για να είσαι σίγουρος ότι η αρχή που κάνεις θα έχει αποτελέσματα!

Οδηγία Νο1

  • Ξύπνα το πρωί και κάνε γυμναστική
    Το ξέρω ότι είναι το τελευταίο που θέλεις να κάνεις όμως έχει αποτελέσματα και μάλιστα άμεσα.
    Χρειάζεται να κάνεις 45 λεπτά γυμναστική κάθε είδους, -γυμναστήριο, τρέξιμο, κολύμπι. Αλλά μπορεί να ωφελήσει αρκετά και ένα γρήγορο περπάτημα 45 λεπτών.
    Είναι σημαντικό να το κάνεις αυτό νωρίς το πρωί για να ξεκινήσει να δουλεύει δυνατά ο μεταβολισμός και για να ιδρώσεις αποβάλοντας τις τοξίνες. Έτσι θα ρυθμίσεις και την παραγωγή γλυκόζης νωρίς ώστε να μην ξανανιώσεις μέσα στην ημέρα την ανάγκη για πολύ φαγητό.
  • Οδηγία Νο2

    Πιες πραγματικά πολύ νερό
    Μπορεί και μόνο η σκέψη του ότι θα πιείς πολύ νερό να σε κάνει να νιώθεις άβολα και ήδη… φουσκωμένος, όμως αυτή είναι η λύση για να παρασυρθεί το λίπος και ό,τι δε χρειάζεται ο οργανισμός. Μαζί τους θα φύγει και το φούσκωμα. Επιπλέον θα ενυδατωθείς τώρα που το χρειάζεσαι αρκετά. Ειδικά αν έχεις πιεί ένα ποτηράκι, παραπάνω θα γίνεις πολύ γρηγορότερα καλά. Περίπου 10 ποτήρια νερό την ημέρα είναι αρκετά.

  • Οδηγία Νο3

    Μακριά από τους υδατάνθρακες
    Οι υδατάνθρακες είναι μια θαυμάσιοι αλλά δεν είναι για αυτή τη φάση και για αυτή την ημέρα. Άρα όχι πατάτες, ψωμί, ρύζι, μακαρόνια. Πιθανότατα εχθές να έφαγες αμέτρητους υδατάνθρακες και αύριο να ξαναφάς. Οπότε σήμερα μπορείς να ζήσεις μακριά τους. Επιπλέον το να μην τρως υδατάνθρακες θα σε οδηγήσει στο να φας περισσότερα λαχανικά και φρούτα ή να πιείς περισσότερο νερό, οπότε διπλό το όφελος.

Μενού αποτοξίνωσης για μια ημέρα

  • Το πρωί μπορείς να φτιάξεις μια ομελέτα με αυγά ή μόνο με ασπράδια βάζοντας μέσα όποια λαχανικά έχει το ψυγείο σου. Το ασπράδι ενός αυγού έχει μόνο 17 θερμίδες και 4 γραμμάρια πρωτεΐνης, οπότε μπορείς να φας και μεγαλύτερη ποσότητα. Η πρωτεΐνη σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες των λαχανικών θα σου δώσουν σίγουρα δύναμη για πολλές ώρες μέσα στην ημέρα.
  • Το μεσημέρι θα φτιάξεις μια μεγάλη σαλάτα με πολλά πράσινα λαχανικά. Να φροντίσεις οπωσδήποτε να έχει σπανάκι που περιέχει το φυσικό διουρητικό ποτάσσιο, και πρωτεΐνη. Μπορεί να είναι φακές ή τόφου αν δεν τρως κρέας όπως κι εγώ, ή κοτόπουλο, γαλοπούλα ή ψάρι με ένα κουταλάκι του γλυκού λάδι, και όσο θέλεις λεμόνι ή μηλόξυδο.
  • Για σνακ μια χούφτα αμύγδαλα με ένα μήλο είναι ό,τι χρειάζεσαι.
  • Για δείπνο πρωτεΐνη και λαχανικά στον ατμό με ένα κουταλάκι του γλυκού λάδι και καρυκεύματα.

Τόσο απλά μπορεί να περάσει μια ολόκληρη ημέρα.

από την Καίτη Φαρμάκη

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.


6 + 3 =