Έξυπνοι τρόποι να προφυλαχθείς από τις ιώσεις σε περιόδους επιδημικής έξαρσης

Ο Αλέξανδρος Αλεξίου είναι φυσίατρος και σου δίνει τις καλύτερες συμβουλές για να αντιμετωπίσεις ό,τι  απασχολεί όλους μας αυτή την εποχή.
Ποιο συμπλήρωμα να πάρεις με τα πρώτα συμπτώματα και ποιο είναι το σύμπτωμα που όταν το νιώσεις σημαίνει ότι η ίωση σε έχει ήδη επισκεφτεί; Διώξε τη μακριά με με έξι τακτικές.

Διατροφή

Δεν κάνουμε εξαντλητικές δίαιτες ούτε και υπερφαγία. Τρώμε για να χορτάσουμε και όχι για να σκάσουμε.
Αποφεύγουμε ζάχαρη, επεξεργασμένους υδατάνθρακες και τροφές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη διότι αφενός τρέφουν τα «κακά» μικρόβια του εντέρου προκαλώντας δυσβίωση (ανισορροπία εντερικής χλωρίδας) και αποδυνάμωση του ανοσοποιητικού και αφετέρου έχουν σαν τελικό αποτέλεσμα την υπερέκκριση κορτιζόλης που είναι η ορμόνη του στρες και υποβαθμίζει και αυτή την δυνατότητα άμυνας του οργανισμού.
Τρώμε καλά λιπαρά, αβοκάντο, νωπό βούτυρο, ξηρούς καρπούς , φυσικό χυμό πορτοκαλιού και πάντα πολλές σαλάτες εποχής.
Εφαρμόζουμε διαλείπουσα νηστεία για 12 ώρες το βράδυ. Έτσι, για να φάμε πρωινό στις 8:00 θα πρέπει να δειπνήσουμε το αργότερο στις 20:00 το προηγούμενο βράδυ. Η διαλείπουσα νηστεία δίνει τη δυνατότητα στο σώμα να ασχοληθεί με την αποτοξίνωση και τον καθαρισμό του τις ώρες που δεν απασχολείται με την πέψη. Αποφεύγουμε επίσης την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.

Άσκηση

Καθημερινή αερόβια άσκηση 20-40’ σε κλειστούς θερμαινόμενους χώρους, κατά προτίμηση τις πρωινές ώρες, μπορεί να ανεβάσει την θερμοκρασία του σώματος και να μας κρατήσει ζεστούς κατά την διάρκεια της ημέρας.
Ρυθμίζουμε την ένταση και τη διάρκεια της άσκησης στα μέτρα μας έτσι ώστε στο τέλος της να νιώθουμε ενέργεια, αναζωογόνηση, καλή διάθεση και καθόλου κούραση.

Συμπληρώματα

Λαμβάνουμε καθημερινά 2000mg Βιταμίνη C βραδείας αποδέσμευσης σε δύο δόσεις των 1000mg. Παίρνουμε πρόπολη καθημερινά προληπτικά
και χρησιμοποιούμε την Echinacea Angustifolia, όχι για πρόληψη αλλά σαν θεραπεία, όταν ξεκινήσουν τα πρώτα συμπτώματα.

Ύπνος

Κοιμόμαστε τουλάχιστον 7-9 ώρες καθημερινά με βέλτιστη ώρα κατάκλισης στις 10:30 – 11:00 για να γίνουν το βράδυ όλες οι επανορθωτικές διαδικασίες του σώματος και του εγκεφάλου. Η έλλειψη ύπνου είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες νοσηρότητας και τον χειμώνα χρειαζόμαστε σαφώς περισσότερο ύπνο από το καλοκαίρι.

Θερμοκρασία σώματος

Για τους ανθρώπους που κρυώνουν αρκετά, και το νιώθουν κατά την διάρκεια της ημέρας (προειδοποιητική ένδειξη πριν την αρρώστια), είναι σημαντικό να κάνουν ½ ώρα μπάνιο σε ζεστό νερό στο τέλος της ημέρας στίβοντας ένα λεμόνι μέσα στην μπανιέρα.
Αυτό μπορεί να ανεβάσει την θερμοκρασία του πυρήνα του σώματος αποτελεσματικά και μπορείτε να το επαναλαμβάνετε καθημερινά σε συνδυασμό με την πρωινή άσκηση μέχρι να σταματήσετε να κρυώνετε.

Σύνδεση

Μια ζεστή συνειδητή αγκαλιά στους αγαπημένους μας ανθρώπους το πρωί και το βράδυ δυναμώνει το ανοσοποιητικό μας όσο τίποτα άλλο καθώς η αγάπη είναι η ενέργεια της θερμότητας. Επιλέξτε να μην τροφοδοτείτε τους φόβους σας (ενέργεια του κρύου) με αρνητικές ειδήσεις (τηλεόραση), αρνητικές συζητήσεις, τοξικά άτομα και καταστάσεις και εστιάστε στα πολλά και μικρά θαύματα που σας συμβαίνουν καθημερινά.

Αλέξανδρος Αλεξίου
Ειδικός Φυσίατρος – Ιατρός Ολιστικής Αποκατάστασης

 

 

 

 

To περιεχόμενο αυτού του site αποτελεί προσωπική πνευματική ιδιοκτησία. Συνεπώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε αναδημοσίευση, αντιγραφή ή τροποποίησή του χωρίς τη συγκατάθεσή μου. Επικοινωνήστε μαζί μας για έγκριση αν ενδιαφέρεστε για αναδημοσίευση σε άλλο site.
Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.