Διανύουμε την εβδομάδα μετά τα Χριστούγεννα και πριν την πρωτοχρονιά και το πιο πιθανό είναι ότι κανείς μας δεν αισθάνεται ελαφρύς σαν πούπουλο. Αν αισθάνεσαι ότι για μια δύο ημέρες χρειάζεται να πάρεις μια ανάσα πριν ξαναβουτήξεις το φαγητό, εδώ θα βρεις απλές λύσεις. Τα καλά νέα ότι ακόμη δε χρειάζεσαι σκληρές δίαιτες και ώρες στο γυμναστήριο. Το σώμα είναι ελαστικό και μπορεί να ξεχάσει πόσο έφαγες αυτές τις ημέρες, αν κάνεις ένα σύντομο και ωφέλιμο διάλειμμα.

Νερό με λεμόνι

Ξεκίνα την ημέρα με ζεστό νερό και λεμόνι. Αν μάλιστα έχεις ένα μπουκάλι μαζί σου ώστε να το πίνεις γουλιά γουλιά κατά τη διάρκεια της ημέρας ακόμα καλύτερα. Το ζεστό νερό με το λεμόνι κάνει το σώμα αλκαλικό, ενεργοποιεί το μεταβολισμό και βοηθά στο να μην υπάρχουν λιγούρες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Έτσι κι αλλιώς δεν πρέπει να ξεχνάς να πίνεις νερό, ακόμα και αυτές τις ημέρες της υπερφαγίας. Το νερό χρειάζεται για να παραμένει ενυδατωμένος ο οργανισμός και για να βοηθηθούν τα νεφρά να είναι ένα αποτελεσματικό φίλτρο για τις τοξίνες.
Προσπάθησε να πίνεις πράσινο τσάι πριν και μετά το φαγητό για να μείνουν ενεργοποιημένοι ο μεταβολισμός και η πέψη. Το τσάι από μάραθο (fennel tea), είναι μια πρώτης τάξης επιλογή καθώς γιατρεύει θέματα όπως δυσπεψία, φούσκωμα, πρήξιμο, δυσκοιλιότητα. Είναι ένα θαυματουργό βότανο.

Ακολούθησε χορτοφαγική διατροφή για κάποιες ημέρες

Κατά τη γνώμη μου, η χορτοφαγική διατροφή είναι αυτή που θα συμβάλει αποτελεσματικά στην καλή κατάσταση της υγείας σου μακροπρόθεσμα, αλλά ακόμα και για κάποιες ημέρες μπορεί να βοηθήσει αρκετά. Φρούτα, λαχανικά, σαλάτες και φυτικές πρωτεΐνες, είναι η λύση για να αποτοξινωθεί το σύστημα για κάποιες ημέρες.

Διακοπτόμενη νηστεία

Η διακοπτόμενη νηστεία είναι ο πιο απλός τρόπος για να έχεις όλα τα οφέλη της νηστείας χωρίς να νιώσεις έντονη τη στέρηση του φαγητού. Ο τρόπος είναι απλός αλλά αποτελεσματικός: φάε το τελευταίο γεύμα της ημέρας σου περίπου στις 19:00. Το επόμενο πρωί πιες νερό με λεμόνι και φάε μισό αβοκάντο. Μέχρι να έρθει η ώρα για το μεσημεριανό ελαφρύ χορτοφαγικό φαγητό, ο οργανισμός θα νηστεύει ήδη για 16 περίπου ώρες, κάνοντας έτσι ένα restart και πετώντας ό,τι τον επιβάρυνε.

Κάνε μασάζ στην κοιλιά σου

Ναι, μπορεί να μην ενθουσιάζεσαι στην ιδέα, όμως αν θέλεις να νιώσεις καλύτερα και λιγότερο φουσκωμένος, μπορείς να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να ξεμπλοκάρει, κάνοντας κάποιες απλές κινήσεις. Αν δεν έχεις κάποιο αιθέριο έλαιο στο σπίτι σου, πίεσε κάνοντας απαλές κυκλικές κινήσεις στην κοιλιά σου με το σφουγγάρι ή με τα χέρια σου καθώς θα κάνεις ένα χλιαρό χαλαρωτικό μπάνιο ή ντουζ,. Είναι σαν να δίνεις εντολή απ’ έξω προς τα μέσα, ώστε να ξεκινήσουν όλα να λειτουργούν κανονικά.
Αν είσαι πιο οργανωμένος και έχεις τα απαραίτητα στο σπίτι, ανάμειξε σε ένα μπολάκι, αμυγδαλέλαιο με αιθέριο έλαιο μέντα, λεμονόχορτο, γεράνι ή λιβάνι και κάνε ένα μασάζ στην κοιλιά σου που θα χαλαρώνοντας και ανακουφίζόντας όλη την περιοχή. Αν υποψιάζεσαι ότι είσαι έγκυος, εννοείται δεν κάνεις κάτι από αυτά.

Κάνε yoga

Η yoga μπορεί να είναι και ο πιο εύκολος τρόπος για να συνέλθει το σώμα σου από φαγητό, ποτό, ζάχαρη, κούραση αλλά και ξενύχτι. Επιπλέον η yoga μπορεί να φτιάξει και τη διάθεση σου. Κάνοντας μια ώρα yoga την ημέρα ή κάθε δύο ημέρες, ενεργοποιείται ο μεταβολισμός, αναπνέεις βαθιά, ιδρώνεις, κινείσαι όσο χρειάζεται και απαλλάσσεσαι από το φούσκωμα. Αν μπορείς να κάνεις 30 λεπτά κάθε πρωί μόλις ξυπνάς, θα δεις ακόμα πιο άμεσα αποτελέσματα.

Κάνε σάουνα ή χαμάμ

Ένας από τους πιο γρήγορους τρόπους για να φύγουν οι τοξίνες από το σώμα, είναι η σάουνα ή το χαμάμ. Ο καθένας μας έχει την προτίμηση του στο ένα ή το άλλο και αυτές οι ημέρες είναι η καλύτερη ευκαιρία για να τα… εκμεταλλευθείς ώστε να νιώσεις πιο καθαρός αλλά και πιο ελαφρύς.

Η χαρά είναι στο μέτρο

Η χαρά στο φαγητό δεν είναι στην ποσότητα σε καμία περίπτωση. Μόλις το καταλάβεις αυτό θα περάσεις αυτές τις ημέρες των γιορτών καλύτερα από πολλούς άλλους. Ασφαλώς και θα φας περισσότερο αλλά διάλεξε τι ποιότητας θα είναι αυτό. Θα είναι από λίπη και ζάχαρη που θα σε κάνουν να νιώθεις χάλια τις επόμενες ώρες και ημέρες ή θα είναι από κάποια φαγητά που θα τα έχουν φτιάξει με φροντίδα αγαπημένοι σου άνθρωποι και που δεν περιέχουν τόσο επιβαρυντικά στοιχεία; Σε κάθε περίπτωση όσο δε βρίσκεσαι σε κάποιο εορταστικό τραπέζι, απόφυγε γαλακτοκομικά, γλουτένη και σνακς και φάε περισσότερα λαχανικά και φρούτα προετοιμαζόμενος για αυτό το κάτι παραπάνω που θα ακολουθήσει.

Με αυτούς τους απλούς τρόπους, θα ευχαριστηθείς στις γιορτές κάνοντας ό,τι και όλοι, δηλαδή τρώγοντας, αλλά και κάνοντς πιο εύκολα τα πράγματα για τον εαυτό σου αργότερα όταν θα ξαναθελήσεις να μπεις σε μια σειρά και να ζήσεις με χαρά και υγεία τη χρονιά που έρχεται.

Μοιράσου το

(2) Σχόλια

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.