Το να χάσεις κιλά δεν χρειάζεται να είναι πολύπλοκο ή δύσκολο. Απλά χρειάζεται να βάλεις τις σωστές προτεραιότητες. Πρόσφατα ένας αναγνωρισμένος personal trainer και διαιτολόγος δημοσίευσε δύο διαγράμματα. Το ένα δείχνει τι κάνουν οι περισσότεροι όταν θέλουν να πετάξουν κιλά και το άλλο τι πραγματικά χρειάζεται να κάνουν -και να μην κάνουν- για να υπάρξει αποτέλεσμα.

Ο personal trainer Dan Cudes λέει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι όταν θέλουν να πετάξουν κιλά:

1. Γυμνάζονται
2. Διαμορφώνουν ανάλογα το διαιτολόγιο τους
3. Κοιμούνται

Κοίτα όμως πώς αλλάζουν οι προτεραιότητες όταν θέλεις να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα:

1. Φάε σωστά και έξυπνα
2. Κοιμήσου αρκετά
3. Κάνε γυμναστική

Ο Dan Cudes προτείνει στο θέμα της διατροφής να δώσεις περισσότερο χώρο σε τρόφιμα ολικής άλεσης, σε τροφές με φυτικές ίνες, σε σωστές πρωτεΐνες, σε καλά λιπαρά, σε σύνθετους υδατάνθρακες και βέβαια στο να βγάλεις από τη διατροφή σου οτιδήποτε επεξεργασμένο, αναψυκτικά και βέβαια junk.

Κοιμήσου!!! Να βάζεις στόχο το να κοιμάσαι για εννέα ώρες κάθε βράδυ. Εκτός του ότι θα βοηθήσει να ξεκουραστείς και να ανανεωθεί ο οργανισμός σου, ο ύπνος θα συμβάλλει αποτελεσματικά στο να ισορροπήσουν οι ορμόνες που ρυθμίζουν τόσο την πείνα όσο και τον ρυθμό που χάνεις κιλά. Ο λίγος ύπνος αυξάνει τις λιγούρες και τα κιλά.

Και τέλος, γυμνάσου! Να ξέρεις ότι η γυμναστική από μόνη της δεν μπορεί να καταφέρει και πολλά αν δεν υπάρχουν τα δυο παραπάνω.

 

από την Καίτη Φαρμάκη

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.