Δυο τρόποι για να υπολογίζεις ακριβώς πόση τροφή χρειάζεται πραγματικά το σώμα σου

Αν το στομάχι είναι όσο και η γροθιά σου, γιατί για να χορτάσεις χρειάζεται να το ταλαιπωρήσεις με μεγάλες ποσότητες;
Τι μπορείς να κάνεις για να υπολογίζεις ακριβώς τις μερίδες που εσύ χρειάζεσαι;
Video και φωτογραφίες που θα σου δείξουν πόσο χρειάζεται να τρως.
(Μην κάνεις συγκρίσεις με το πόσο τρως, ειδικά με τη σοκολάτα, θα πονέσει).

Υπολογίστηκε ότι στη δεκαετία του ’90 η διάμετρος των πιάτων αυξήθηκε κατά 30%. Έτσι, μαζί με την διάμετρο αυτή αυξήθηκαν και τα κιλά μας.  Αν θέλεις να ξαναβρείς το μέτρο με το φαγητό και να ξανανιώσεις υπέροχα και γεμάτη ενέργεια, υπάρχουν τρόποι και βρίσκονται στα… χέρια σου.
Αντί να ζυγίζεις ή να μπερδεύεσαι με τις ποσότητες μπορείς να κάνεις το κόλπο με την παλάμη σου. Ισχύει για άνδρες και γυναίκες.

Μια μερίδα φυλλώδη λαχανικά για εσένα είναι τόσα όσα χωράνε δυο φορές στις ανοιχτές παλάμες σου.

Μια μερίδα άβραστα μακαρόνια είναι όσα αντιστοιχούν σε μια σφιχτή μπουνιά σου.

Μια μερίδα μπρόκολο είναι όσο αντιστοιχεί σε μια χαλαρή μπουνιά σου αλλά μπορείς άνετα να καταναλώσεις μια ακόμη.

Όσοι χωράνε σε μια κυρτή παλάμη, είναι οι ξηροί καρποί που χρειάζεσαι.

Και σοκολάτα γάλακτος στο μέγεθος του δείκτη σου. Αυτή η ποσότητα έχει περίπου 100 θερμίδες.

Η μέθοδος της Belinda Morton Smith

Στο συγκεκριμένο video η Belinda Norton Smith, σου προτείνει να «κλειδώσεις» τις παλάμες σου ώστε να βρεις πόση ποσότητα χρειάζεται ακριβώς να καταναλώσεις για να τραφείς και να νιώθεις μια χαρά.

Μπορεί να σου φαίνεται μικρή ποσότητα αλλά σκέψου ότι μικρό, όσο μια γροθιά, είναι και το στομάχι σου.

Επίσης, η Belinda Norton Smith προτείνει να τηρείς αυτή την ποσότητα για 6 γεύματα την ημέρα. Οι μικρές ποσότητες δεν πρόκειται να σε φουσκώσουν ποτέ, το πεπτικό σου δε θα ταλαιπωρηθεί και αν τηρήσεις τις μικρές ποσότητες σύντομα τα περιττά κιλά, και ό,τι αυτά φέρνουν μαζί τους, δε θα έχουν καμία θέση στο σώμα σου.

“Όταν μένουμε πιστοί στις ποσότητες έχουμε καλύτερα επίπεδα ενέργειας, είμαστε χορτασμένοι για περισσότερη ώρα, αισθανόμαστε ελαφρείς και έτοιμοι για δράση κάθε στιγμή”.

από την Καίτη Φαρμάκη

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.