Αλκαλικές και όξινες σκέψεις, τροφές, συνήθειες

Το να διατηρείς το ph σου σε αλακαλικά επίπεδα δεν είναι δύσκολο. Απλά χρειάζεται να αλλάξεις κάποιες συνήθειες που περιέχουν ζάχαρη και επεξεργασμένα τρόφιμα και στη θέση τους να βάλεις φρούτα και λαχανικά. Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαντάζεσαι. Τα αποτελέσματα θα κάνουν το δέρμα σου να λάμπει, τα κιλά να φύγουν, το λίπος να μειωθεί, το ανοσοποιητικό σου να δυναμώσει και την καλή σου διάθεση να κάνει τη διαφορά σε έναν… όξινο κόσμο.

Με το που ξυπνάς το πρωί πίνεις ένα καφεδάκι. Μια μπάρα συσκευασμένη λίγο μετά γιατί κάνεις και διατροφή. Ένα σάντουιτς ή τοστ με τυρί και αλλαντικά λίγο αργότερα. Κρέας με σαλάτα το κύριο γεύμα σου. Μια σοκολάτα με γλυκαντικά γιατί ήθελες ενέργεια. Και πεπόνι με τυρί το βράδυ μπροστά στην τηλεόραση γιατί προσέχεις. Μέσα στην ημέρα έχεις κουραστεί, εκνευριστεί, στρεσαριστεί. Πηγαίνοντας για ύπνο, ο οργανισμός σου έχει τόση οξύτητα να διαχειριστεί που μόνο ξεκούραστος, υγιής και ευδιάθετος δε θα ξυπνήσεις το πρωί.

Ποιες είναι οι τροφές αλλά και οι σκέψεις που κάνουν το ph σου όξινο και εσένα χάλια; Και πώς θα καταφέρεις με απλές αλλαγές να αλκαλοποιήσεις το ph σου, να αδυνατίσεις αλλά και να αποχαιρετήσεις ασθένειες και κακή διάθεση;

Ξέχνα τα κατεργασμένα τρόφιμα

Η ζάχαρη και όλα τα τρόφιμα που είναι συσκευασμένα έχουν μεγάλες ποσότητες από όσα μπορούν αν κάνουν το ph σου όξινο από αλκαλικό. Αντί για τον καφέ με γάλα και ζάχαρη το πρωί μπορείς να πιείς ένα σμούθι ή έναν φρεσκοφτιαγμένο χυμό που θα σου δώσουν ενέργεια και βιταμίνες αλλά που κυρίως θα σε κάνουν να ξεκινήσεις δυνατά την ημέρα σου και να διατηρήσεις το ph σου, αλκαλικό. Διάβασε εδώ για την Έλενα και τις υπέροχες αλλαγές που είδε κόβοντας τη ζάχαρη.
Κάνε μια εκκαθάριση από τα ντουλάπια και το ψυγείο σου. Πέταξε τα πατατάκια, τα σνακς, τα κρουασάν, τυριά. ακόμα και τις συσκευασμένες μπάρες και χυμούς. Γέμισε το ψυγείο σου με λαχανικά και φρούτα. Έτσι θα κάνεις μια εξαιρετική αρχή και μια τεράστια χάρη στον οργανισμό σου.

Μείωσε το στρες

Τόσο εύκολο να το λες ή να το θέλεις και τόσο δύσκολο να το κάνεις. Ναι, δεν είναι μόνο το φαγητό που κάνει το σώμα σου όξινο είναι και οι σκέψεις αλλά και τα συναισθήματα. Όσο ισορροπημένα και να τραφείς, αν οι ορμόνες του στρες κάνουν βόλτα στο κορμάκι σου, τότε το ph σου γίνεται όξινο με αποτέλεσμα να έρχονται οι φθορές και το ανοσοποιητικό να γίνεται κάθε ημέρα όλο και πιο αδύναμο.

Κούνα το

Η κίνηση και η αποβολή τοξινών μέσω του ιδρώτα, είναι δύο από τους πιο δυνατούς συμμάχους που έχεις στο να κρατάς αλκαλικό το ph σου. Εκτός από αυτό, μειώνουν ή και διώχνουν το στρες, σε βοηθάνε να αποτοξινωθείς, να έχεις καλύτερη πέψη αλλά και διάθεση. Αν σκέφτεσαι πώς να ξεκινήσεις να ασκέισαι ή απλά να κινείσαι -κι αυτό θα έχει αποτελέσματα- , διάβασε μερικές ιδέες εδώ. και ξεκίνα έστω και με μικρά βήματα.

Τι θα έλεγες να μάθεις να… αναπνέεις;

Η σωστή αναπνοή μπορεί να κάνει θαύματα. Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι κάνουν γιόγκα ή τάι τσι είναι πιο ήρεμοι άρα ζουν μια καλύτερη ζωή. Αυτό συμβαίνει γιατί αποβάλουν πιο εύκολα το στρες και γυμνάζονται αλλά και μαθαίνουν τεχνικές αναπνοής που τους βοηθάνε. Διάβασε εδώ, πώς μπορείς μέσω της αναπνοής να πάρεις ενέργεια και εδώ πώς να χαλαρώσεις αλλά και να κοιμηθείς καλύτερα. Και μπόνους εδώ, μια τεχνική διαλογισμού που διώχνει το άγχος μακριά.

Πιες νερό

Το νερό δεν καθαρίζει μόνο τα χέρια σου, το σπίτι σου, τον πλανήτη μας αλλά και το σώμα σου. Είναι ο πιο άμεσος, εύκολος και ανέξοδος τρόπος για να φύγουν από τα όργανα και από τον οργανισμό σου ό,τι δε σου κάνει καλό. Οπότε βάλε κι άλλο νερό στη ζωή σου. Διάβασε εδώ, για το ότι μπορεί να είσαι αφυδατωμένος και να μην το ξέρεις.

Ξεκίνα από το πρωί

Δες το σαν μια ιεροτελεστία. Φρόντισε να έχεις φάει αργά το απόγευμα το τελευταίο σου γεύμα ώστε ξυπνώντας το πρωί να έχουν περάσει οκτώ ώρες νηστείας. Έτσι το σώμα είχε την ευκαιρία να κάνει άλλες πιο σημαντικές και απαραίτητες… δουλειές με τα κύτταρα σου μέσα στη νύχτα από το ασχολείται με τη πέψη. Πιες ένα μεγάλο ποτήρι με νερό ή νερό με λεμόνι και μετά βάλε στον οργανισμό σου κάτι που θα βοηθήσει το ph σου να διατηρηθεί αλκαλικό. Ξέχνα τον καφέ ή τη ζάχαρη, πιες έναν χυμό, καθάρισε τη γλώσσα σου, χόρεψε ακούγοντας την αγαπημένη σου μουσική και αντί για το ξινισμένο -όξινο- αγουροξυπνημένο φατσάκι σου το πρωί, κοιτάξου στον καθρέτη και χάρισέ του ένα αλκαλικό υπέροχο χαμόγελο. Συνέχισε αλκαλικά και τα καλά σε περιμένουν να τα ανακαλύψεις.

Συμπληρωματικά

Αν χρειάζεσαι και λίγη βοήθεια μπορείς να βάλεις το σιταρόχορτο ή την χλωρέλα στη διατροφή σου. Ή και κάποια ένζυμα Θα βοηθήσουν να αλκαλοποιηθεί το αίμα και ο οργανισμός σου πιο γρήγορα. Για αρχή, μπορείς να πάρεις μια πράσινη υπερτροφή, θα βρεις μια ποικιλία στα καταστήματα με βιολογικά, που θα σου παρέχουν όσα χρειάζεσαι.

Αλκαλικές τροφές

Ακτινίδιο
Ανανάς
Καρπούζι
Μαϊντανός
Μάνγκο
Δαμάσκηνα
Σταφίδες
Κελπ
Πεπόνι
Ξανθές σταφίδες
Αντίδια
Λάιμ
Γλυκά σταφύλια
Λεμόνι
Αβοκάντο
Αρακάς
Σκόρδο
Σπανάκι
Μηλόξυδο
Πιπερόριζα
Φράουλες
Χυμοί φρούτων
Χυμοί λαχανικών

Όξινες τροφές

Τεχνητά γλυκαντικά
Άσπρο και σταρένιο αλεύρι
Ραφιναρισμένο αλάτι
Ανθρακούχα αναψυκτικά και ποτά
Μοσχαρίσιο κρέας
Γαλοπούλα
Χοιρινό
Γλυκά
Γάλα
Καρύδια
Ζάχαρη λευκή και καστανή
Σοκολάτα
Ζυμαρικά
Καφές
Καραμέλες
Κατσίκι
Κοτόπουλο
Μαρμελάδες
Μπύρες
Λικέρ
Λευκό ξύδι
Άσπρο ρύζι
Σιμιγδάλι
Σοκολάτα
Μαύρο τσάι
Παγωτό
Έντονα τυριά
Αυγά
Τσιγάρο

από την Καίτη Φαρμάκη

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.