11 απλοί τρόποι για να πίνεις περισσότερο νερό καθημερινά

Το να πίνεις νερό έχει γίνει κάτι σαν στόχος: “Να πάρω αύξηση, να αδυνατίσω 5 κιλά, να πάω στη Νέα Υόρκη τα Χριστούγεννα και να πίνω 2 λίτρα νερό την ημέρα”.
Πότε το πιο απλό πράγμα στον κόσμο έγινε τόσο δύσκολο; Εδώ θα βρεις 11 τρόπους για να γίνει η αγγαρεία του να πίνεις όσο νερό χρειάζεσαι, και πάλι ευχαρίστηση.

1. Βάλε γεύση στο νερό σου

Αν βρίσκεις πολύ μονότονο το να πίνεις απλά νερό, μπορείς να δοκιμάσεις να βάλεις στην κανάτα ή το μπουκάλι σου λεπτές φέτες από φρούτα ή από λαχανικά. Μπορείς να βάλεις εσπεριδοειδή όπως λεμόνι, γκρέιπφρουτ και πορτοκάλι, αρωματικά όπως βασιλικό, δυόσμο και μέντα, λαχανικά όπως αγγούρι, σέλερι ή τζίντζερ και φρούτα όπως φράουλες ή μήλα.
Το νερό σου θα γίνει αυτόματα πιο… ενδιαφέρον.

2. Πίνε ένα ποτήρι νερό κάθε φορά που…

επιστρέφεις από την τουαλέτα. Αυτός είναι ένας σίγουρος τρόπος για να μην ξεχνάς ποτέ να συμπληρώνεις το νερό που χάνεις. Σημασία έχει να γίνει η αρχή.

3. Νερό με το Καλημέρα

Διάβασε εδώ, γιατί το να πίνεις νερό με λεμόνι το πρωί είναι μια υπέροχη συνήθεια. Σε γενικές γραμμές το να πιεις εάν ποτήρι δροσερό νερό με το που θα ξυπνήσεις, θα σε βοηθήσει να ενυδατωθείς με το καλημέρα αλλά και θα χαρίσεις στον οργανισμό σου ένα… εσωτερικό ντους που θα διώξει ό,τι το σώμα δε χρειάζεται πλέον.

4. Νερό πριν από το γεύμα

Αν δε σε δυσκολεύει στη χώνεψη το να πιεις νερό πριν από το γεύμα, τότε δύο ποτήρια με νερό θα σε ενυδατώσουν αποτελεσματικά αλλά και θα σε φέρουν πιο κοντά στο αίσθημα του κορεσμού. Έτσι και θα ενυδατωθείς και συνολικά θα φας λιγότερο.
Αν δεν μπορείς κι εσύ όπως κι εγώ να πιεις νερό πριν από το φαγητό, τότε δυο ποτήρια νερό μια με μισή ώρα πριν θα κάνουν και πάλι τη δουλειά τους.

5. Σου μετράνε τις γουλιές

Τώρα πια μπορείς και στο κινητό σου, με κάποιο app που θα κατεβάσεις δωρεάν, να υπάρχει υπενθύμιση για να πίνεις νερό και για να καταγράφεις πόσο ήπιες. Η φίλη μου η Ουρανία που χρησιμοποιεί διάφορες τέτοιες εφαρμογές κατά καιρούς, λέει ότι τη βοηθούν στο να πίνει περισσότερο νερό από όσο θα θα έπινε από μόνη της. Στο εξωτερικό υπάρχουν ακόμα και μπουκάλια που συνδέονται με το κινητό σου και μετράνε το νερό που πίνεις χωρίς να χρειαστεί να κουνήσεις ούτε το δαχτυλάκι σου.

Διάβασε εδώ, τις 5 περίεργες ενδείξεις ότι έχεις αφυδατωθεί και δεν το έχεις καταλάβει

6. Η θερμοκρασία η σωστή

Το ξέρεις ότι ο οργανισμός δέχεται καλύτερα και απορροφά πιο αποτελεσματικά το νερό που είναι σε θερμοκρασία δωματίου; Αν συνηθίζεις να πίνεις κρύο το νερό σου, πιθανώς να χρειάζεσαι μεγαλύτερη ποσότητα για να καλύψεις της ανάγκες του οργανισμού.

7. Βάλε φίλτρο

Αν θέλεις να έχεις καλύτερη ποιότητα νερού, μπορείς να βάλεις φίλτρο στη βρύση στο σπίτι σου, να αγοράσεις μια κανάτα με φίλτρο ή να πάρεις ένα μπουκάλι με φίλτρο.
Αυτό που κάνω εγώ για να πίνω πιο καθαρό νερό είναι να αφήνω το νερό σε μια κανάτα για μισή ώρα. Όσοι ξέρουν λένε ότι αυτός είναι ένας αποτελεσματικός και οικονομικός τρόπος για να καθαρίζει το νερό από όσα μπορεί να το επιβαρύνουν.

8. Το ποτάκι θέλει νεράκι

Ο χρυσός κανόνας για να μην πιεις πολύ αλκοόλ και αυτό που θα πιεις να μην σε πειράξει ή να επιβαρύνει το συκώτι σου, είναι για κάθε ποτήρι αλκοόλ που πίνεις , να πίνεις ένα ποτήρι νερό. Τόσο απλό κι όμως εξαιρετικά αποτελεσματικό.

9. Έχε το μπουκάλι σου

Το να έχεις το νερό σου εύκολα προσβάσιμο σε μπουκάλι σου ή κάποιον ψύκτη τότε, είναι σίγουρο ότι αν έχεις βάλει σκοπό να ενυδατώνεσαι περισσότερο, θα το πετύχεις περισσότερο εύκολα.

10. Φαγητό που κολυμπάει

Το αγγούρι έχει 96% περιεκτικότητα σε νερό, το κολοκύθι 95% και το καρπούζι 92%. Επίλεξε τροφές με περισσότερο νερό και θα δεις σύντομα τη διαφορά.

11. Αραιά και που

Αν σου είναι πολύ δύσκολο το να σταματήσεις να πίνεις αναψυκτικά, μπορείς να κάνεις το εξής κόλπο: να τα αραιώνεις. Η φίλη μου η Μαρία το έχει αναγάγει σε τέχνη. Βάζει σε ένα ποτήρι λίγο αναψυκτικό, πάγο, νερό, μέντα και το απολαμβάνει καθ’ όλη τη διάρκεια μιας συνάντησης.

από την Καίτη Φαρμάκη

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.


5 + 7 =