και ξεφούσκωσε κοιλιά και στομάχι μέσα σε λίγα λεπτά

Κι όμως υπάρχει τρόπος να νιώσεις καλύτερα μέσα σε 10 λεπτά το πολύ κάνοντας απλές κινήσεις που θα σε βοηθήσουν να μην αισθάνεσαι τόσο φουσκωμα στο στομάχι και την κοιλιά. Όταν πας να σκάσεις, βρες τα κατάλληλα σημεία, πίεσε και νιώσε καλύτερα από αέρια, πόνους, κατακράτηση, δυσκοιλιότητα.

Υπάρχουν τροφές, συναισθήματα και συνήθειες που κάνουν το στομάχι και την κοιλιά σου να φουσκώνουν και να ξεφουσκώνουν αρκετές φορές μέσα στην ημέρα. Αν θέλεις να κάνεις κάτι για να νιώσεις καλύτερα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να μάθεις σε ποια σημεία να ασκήσεις πίεση. Μέσα σε λίγα λεπτά, νιώθεις καλύτερα από κατακράτηση υγρών, δυσκοιλιότητα και αέρια και αυτό φαίνεται στην κοιλιά αλλά και τη διάθεση σου.

Πολύ πιθανό να πονάς στα σημεία που πιέζεις. Εγώ, για παράδειγμα, πονάω στο σημείο που είναι κοντά στο στομάχι. Πολύ λογικό να υπάρχει ευαισθησία ή πόνος αφού υπάρχει μπλοκάρισμα και δυσλειτουργία.
Μόλις τελειώσεις με τα σημεία πίεσης, ας είσαι κάπου όπου το έντερο θα μπορεί να εκφραστεί… ελεύθερα.

Αέρια, στομάχι

Βάλε τον δείκτη του δεξιού σου χεριού στον αφαλό σου και από την πάνω μεριά τοποθέτησε την παλάμη του αριστερού σου χεριού.
Στη μέση του δείκτη του αριστερού χεριού, θα βρεις το σημείο στο οποίο θα ασκήσεις πίεση. Πίεσε κάνοντας μια κυκλική κίνηση με τη φορά του ρολογιού και μετά αντίθετα από τη φορά του ρολογιού. Μειώνει τα αέρια, ξεφουσκώνει το στομάχι.

Κατακράτηση υγρών, Πόνοι στο στομάχι

Βάλε τον δείκτη του δεξιού σου χεριού στον αφαλό και από την πάνω μεριά τον δείκτη του αριστερού. Τώρα ανέβασε τον δείκτη του δεξιού χεριού, και μόλις βρήκες το σημείο πίεσης.
Πίεσε με κυκλικές σαν του ρολογιού κινήσεις και αμέσως μετά αντίθετα με το φορά του ρολογιού. Κάνε το για 2-3 λεπτά. Βοηθάει στο να μην υπάρχει πια κατακράτηση υγρών και στο να μειωθεί ό όποιος πόνος στο στομάχι.

Αέρια, Δυσκοιλιότητα

Τοποθέτησε τον δείκτη του δεξιού σου χεριού στο στομάχι και την παλάμη του αριστερού ακριβώς από κάτω. Το νέο σημείο πίεσης είναι εκεί που τελειώνει το μικρό δαχτυλάκι του αριστερού χεριού.
Κάνε κυκλικές κινήσεις σύμφωνα με τη φορά του ρολογιού και αμέσως μετά αντίθετα από τη φορά του ρολογιού. Μειώνει τα αέρια και βοηθά στην κινητικότητα του εντέρου.

Δες τώρα στην κοιλιά σου. Πολύ πιθανόν να είναι περισσότερο επίπεδη ή τουλάχιστον λιγότερο φουσκωμένη. Σίγουρα πάντως ένιωσες και θα νιώσεις καλύτερα.

από την Καίτη Φαρμάκη

Διάβασε ακόμα: Πας να σκάσεις;  Κάνε αυτά τα απλά πράγματα και αποχαιρέτησε το πρήξιμο σε στομάχι και κοιλιά

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.