Η Ναταλία Καλημερατζή κάνει έξι χρόνια crossfit και δεν το αλλάζει με τίποτα!
Μάθε πώς είναι να κάνεις  crossfit και πάρε ιδέες αν θέλεις να ξεκινήσεις κάτι που θα αλλάξει την ψυχολογία και το σώμα σου!

Φέτος, έχω επέτειο! Κλείνω έξι χρόνια με το crossfit. Όλα ξεκίνησαν όταν ο φίλος γυμναστής, Δημήτρης Μώρος και ιδιοκτήτης πια του γνωστού Crossfit-άδικου στα Μελίσσια “FitnessArt Crossfit Box”, μου είπε, ή φεύγω για Αμερική ή ανοίγω Γυμναστήριο για crossfit. Ευτυχώς για εμένα κι για όλους εμάς που πηγαίνουμε εκεί, άνοιξε Crossfit-αδικο.

Πάντα γυμναζόμουν. Είναι τρόπος ζωής… Ιππασία, σκι στο βουνό, σκι στη θάλασσα, pilates, yoga, συμβατικό γυμναστήριο (για λίγο), pole, aerial dance, σύγχρονο χορό. Ήσυχη δεν καθόμουν ποτέ. Όμως, τέτοιο κόλλημα και για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα δεν περίμενα να πάθω με το crossfit για το οποίο, παρεπιμπτόντως, δεν ήξερα τίποτα πριν το ξεκινήσω.

Ο βασικότερος λόγος για αυτή την εξαετή εμμονή, είναι πως δε βαριέμαι. Καθημερινά, υπάρχει το λεγόμενο WOD, που σημαίνει WorkOut of the Day, που υπόσχεται τη διαφορετικότητα τόσο στο είδος των ασκήσεων όσο και στην ένταση και τη χρονική διάρκεια που έχεις στη διάθεση σου.
Με απλά λόγια, κάθε μέρα άλλο πράγμα.

Το Crossfit είναι ένας συνδυασμός από στίβο, βάρη, ενόργανη στα οποία ήρθαν να προστεθούν το ποδήλατο και η κωπηλασία. Αναλόγως με το WOD καλείσαι να δουλέψεις, είτε ομαδικά είτε ως μονάδα με βασικό αντίπαλο το χρόνο. Καθρέφτες δεν υπάρχουν πουθενά, παρά ένα μεγάλο ρολόι κάπου εκεί ψηλά, για να σπάσεις το ρεκόρ της προηγούμενης φοράς σου.

Αυτή η αίσθηση παιχνιδιού που αισθάνομαι κάθε φορά είναι που με κάνει να νιώθω πως την ίδια στιγμή που χτίζω δύναμη, αντοχή, ισορροπία, ευλυγισία, διασκεδάζω κιόλας. Αυτή η αίσθηση ομαδικότητας και συναγωνισμού μου ταιριάζει. Αν κάποιος δε γουστάρει να γυμνάζεται με παρέα, καλό θα ήταν να το αποφύγει το crossfit.

Είμαι γυμνασμένη/ αγύμναστη, θα αντέξω στις πρώτες προπονήσεις, πώς να διαλέξω καλό προπονητή; Απλά και πρακτικά οι απαντήσεις σε κάθε ερώτημα σε απασχολεί για να ξεκινήσεις crossfit

Στο Crossfit, βασικός στόχος είναι
μια δυνατή καρδιά,
ένα κορμί που μπορεί να σηκώσει κιλά,
να κρεμαστεί σα μαϊμού από τα μονόζυγα,
να τρέξει με ταχύτητα αλλά και με ρυθμό,
να ανέβει και να κατέβει βουνά,
να κωπηλατήσει σε λίμνες
χτίζοντας απίθανη και πραγματικά καλή φυσική κατάσταση.
Ναι, είναι έντονη γυμναστική, όμως αυτό δεν πρέπει να σε αποθαρρύνει. Ο καθένας έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει το WOD στα κιλά που αντέχει, και να ζητήσει ενναλακτικές ασκήσεις αν κάποιες από αυτές το σώμα του δεν είναι ακόμα έτοιμο να εκτελέσει.
Grit και Sprint, έχουν επίσης πολύ ενδιαφέρον μιας και πρόκειται για πολύ έντονα μισάωρα προγράμματα στα οποία χτίζεις ιδιαίτερα καρδιοαναπνευστική αντοχή.

Είναι το Crossfit επικίνδυνο; Αυτό με ρώτησε μια φίλη μου, γιατί είχε ακούσει για πολλούς τραυματισμούς. Η αλήθεια είναι πως αν είσαι αρχάριος και υπερβάλεις για να προφτάσεις τον χρόνο, πράγμα που σημαίνει ότι κάνεις τις ασκήσεις λάθος, έχεις αρκετές πιθανότητες να τραυματιστείς. Κάθε άθλημα όμως κρύβει επικινδυνότητα αν ο αθλούμενος δεν έχει την ωριμότητα να ακούει το σώμα του.
Επίσης κορίτσια, δεν είναι μόνο αντρική υπόθεση το crossfit. Η πλειονότητα όσων προπονούνται με τις αρχές και ασκήσεις του CrossFit είναι γυναίκες. Πιο συγκεκριμένα, στο σύνολο των 10 εκατομμυρίων εγγεγραμμένων στην ιστοσελίδα της CrossFit στην Αμερική, το 60% είναι γυναίκες.
So, Crossfit it is!
Και δε θα βαρεθείς ποτέ και θα χαίρεσαι και θα καμαρώνεις το σώμα σου κάθε στιγμή.
Motivate your self and enjoy!!!

Ναταλία Καλημερατζή

Μοιράσου το

Αφησε Σχόλιο

Το e-mail σου δεν θα δημοσιευθεί.